Bukefalos 28 år!

Det här med utrustning...

Lilla_momma

Trådstartare
Hej!
Jag har sökt överallt efter ett ländtäcke (knäppning i sadeln, inte framför) i fleece till min häst. Är det någon som känner till några tillverkare? Det verkar jättesvårt. Vill dessutom gärna veta att det är i schysst kvalitét. Hittade ett märke Börjes egna men det brukar ju vara så att man får vad man betalar för och det var någon budgetvariant? Även ett från Jacson men det var randigt. Vill att det ska vara tjockt och mjukt och gosigt och inga galna färger/mönster och gå och tvätta och så :) Tacksam för tips om ni känner till några märken som tillverkar!
 
Tyvärr ingen mer hjälp än att mäta och klämma på det irl. Har 2 i tunnare fleece son är helt suveräna. Ena märkeslöst vinsttäcke o andra billigt fr Gekås egna märke. Sjukt nöjd!
 

Liknande trådar

Utrustning Ska köpa ett nytt ländtäcke inför vintern och vill gärna ha lite tips! Vill ha: - Fleece eller ull i bra kvalitet, alternativt ngt...
2
Svar
24
· Visningar
2 113
Senast: Harmomini
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Inspirerad av Magianas blogginlägg om HSP – ”etiketten” Highly sensitive person = högkänslig personlighet – så började jag fundera över...
Svar
0
· Visningar
713
Western Här har vi en till som kanske gör en "från engelsk ridning till western", men vissa av er har kanske redan lagt märke till det.. Hur...
Svar
14
· Visningar
2 802
Senast: MittNyaJag
·
Utrustning Dressyrsadelinköp - dos and don\'ts Jahapp. Dags för ny dressyrsadel känner jag. Dels trivs jag inte fullt lika bra i min dressyrsadel...
2 3
Svar
57
· Visningar
3 966
Senast: knorris
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp