Det här med vikten!!!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Det här med vikten!!!

usch jag vägde mig nyss... +17 kilo är det nu..... v.23+3 :eek: :eek: men det konstiga är att det inte syns.... förrutom på stora bollmagen.... urk.... hoppas jag inte har diabetes *ångest*
 
Sv: Det här med vikten!!!

Hmm, kommer inte ihåg så exakt
Jag e då 170 cm å har alltid pendlat mellan 48-50 kg, när jag kom in på förlossningen vägde jag 75.3 kg, å 7 dagar efter förlossningen vägde jag 50 kg =)
 
Sv: Det här med vikten!!!

ÅLDER :25
VIKT (före graviditet och under graviditet)55/64
LÄNGD:165 cm
GRAV.VECKA (inte bebisvecka) 28+6

Magen är så förba**at stor att man inte tänker på hur mycket jag lagt på mig i övrigt... Har aldrig sett ut såhär tidigare, har fettat till mig på ben, rumpa och höfter (utöver mage och bröst), där jag normalt sett inte alls är stor.
Däremot tror jag inte det syns så mycket i ansiktet, där det brukar synas först om jag går upp.



/Jossan, heffaklump :p
 
Sv: Det här med vikten!!!

Skit i det.
Själv var jag tvungen att gå upp rejält under graviditeten för annars var jag konstant svimfärdig!
Njut av att vara gravid och du går ner alltihop sedan, glöm inte av att amma mer än ett år bara annars kan det vara svårare :crazy:.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
20 831
Senast: Gunnar
·
Småbarn Hej Buke! Vår ettåring har svårt att hålla vikten, vilket förbryllar både oss och BVC. Han har alltid legat väldigt högt på kurvorna och...
2
Svar
21
· Visningar
4 546
Senast: Mirtai
·
Kropp & Själ Vet inte riktigt vart jag ska börja, eller ens varför jag skriver om jag ska vara helt ärlig, för att känna mig mindre ensam kanske? Har...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
5 312
Senast: whyme
·
Gravid - 1år Jag har två barn, den äldre blir 11 år i år och den yngre fyller alldeles snart 4 år. Båda mina graviditeter har varit jobbiga, den...
Svar
3
· Visningar
2 449
Senast: Bexzor
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Kemisk kastration?
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp