Dethär med veka kotor

Jag har ingen erfarenhet av veka kotor, däremot x-benthet och upprättade kotor bak. Har fått helt felfria resultat av begränsad utegång. Mina två uppfödningar har varit ute ca 1h x 3 ggr/dag i ca 4 veckors tid.

När jag fick första x-benta ungen fick vi rådet "det blir bra bara hon får gå ute med mamma." Så var det inte alls, hon sjönk ihop mer och mer och tillslut insåg vi att vi behövde ta hjälp. Hon är 11 år idag och spikrak:)
 

Liknande trådar

Övr. Katt Jag frågade om råd på fb om min ena katt som uppvisar aggressivt beteende ibland. Fick en kommentar och sen låstes tråden. Folk blev...
2
Svar
35
· Visningar
2 998
Senast: MJLee
·
L
Hundträning Som nog endel vet så har jag ej flatcoated retriever som är ett år och världens bästa och mest under bara hund 💙 Han är väldigt lätt...
2
Svar
21
· Visningar
1 280
Senast: LiviaFilippa
·
Hundhälsa Hej, vi har en Lhasa appso hane som är 12 år. För ca 4 månader sedan fick han problem med kräkningar och lös mage. Veterinären...
Svar
0
· Visningar
529
L
  • Artikel
Dagbok Jag ville göra en egen dagboks tråd om dethär för att det är mera djupa tankar och så och jag vill inte blanda hop det med liksom...
Svar
15
· Visningar
1 299
Senast: SiZo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Lösa hundar
  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp