Bukefalos 28 år!

Detta måste redas ut!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag kan multitaska = har flera flikar öppna samtidigt och med 10 470 medlemmar så är det ju inte så pyttelitet, om än inte enormt heller och "mitt" innebär att det är ju inte jag som skapat forumet, men jag är moderator där och det är bra att du inte är intresserad av det för du skulle nog lyckas bli permanentbannad tämligen omgående.
Du vet ju inte ens om jag är medlem.
Vilket forum är det?
 
Men på riktigt?!?!?
Har ni inget bättre för er en lördagskväll?

Jag tycker att väldigt många i den här tråden uppför sig rätt olämpligt och jag syftar inte alls enbart på @Lampan utan väldigt många av er beter sig rent otrevligt helt i onödan.

Jag har inte lust att sitta och lägga en massa tid på att moderera ett gäng vuxna människor och tänker därför låsa tråden nu för jag ser ingen som helst poäng med att ni ska fortsätta tjafsa i rundgång.

LenaH, rätt less moderator
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Ni vet när man hela tiden får höra att ”du är så stark” och hela kroppen och själen skriker ”jag orkar inte mer”. Hela livet har jag...
2 3
Svar
41
· Visningar
2 656
Senast: lizzie
·
  • Artikel
Dagbok Jag vill bara gnälla av mig, så jag gör det här. Jag hatar att jobba, det har jag alltid gjort sedan jag började sommarjobba. Jag har...
2
Svar
21
· Visningar
2 826
Senast: Exile
·
Kropp & Själ Nu måste jag få skriva av mig lite. Allt går åt helvete för mig och jag verkar inte kunna göra någonting för att stoppa det. Inte som...
2 3
Svar
51
· Visningar
7 818
Senast: sjoberga
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
16 743
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp