Bukefalos 28 år!

Detta måste redas ut!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Men seriöst, hur kan du påstå att du trodde den var raderad NÄR DU SKREV I TRÅDEN SENAST KLOCKAN TRE IDAG?
Är det här inte ett trollbeteende så vill jag ha en bra förklaring.
Jag trodde moderator hade raderat dom första inläggen i sockerbits tråd.
Dom inläggen finns också kvar
 
Jag tror jag ska börja använda mig av ignorefunktionen. Och tror det bästa skulle vara om alla gjorde det. Inte mata trollen liksom. Ja jag kallade lampan troll. Nej man får inte kalla folk för troll enligt reglerna. Men lampan själv har ju klart och tydligt talat om att hen är ett troll och vill vara det.
 
Det är du som gång efter annan drar igång med någon multidiskussion om din granne. I en tråd som är uppenbart känslig.

Du blir ombedd att lägga ner, men fortsätter envist till moderator skapar en ny tråd . Och sedan deklarerar du att du gör så bara för att irritera och provocera.

Det är att vara nättroll. Själva definitionen av ett troll.
Var har jag deklarererat att jag skriver för att irritera och provocerar?
Länka gärna.
 
Jag tror jag ska börja använda mig av ignorefunktionen. Och tror det bästa skulle vara om alla gjorde det. Inte mata trollen liksom. Ja jag kallade lampan troll. Nej man får inte kalla folk för troll enligt reglerna. Men lampan själv har ju klart och tydligt talat om att hen är ett troll och vill vara det.
Tänk vad du kommer att missa mycket om du ignorerar mig.
Så tråkigt du kommer att få på lördagskvällarna. Vad ska du göra då?
 
Nej så va det inte.
Först gav jag tips om c/o till TS
Flera säger att jag har fel ang c/o
Jag svarar dessa med grannen som exempel.
Om flera personer säger att man har fel i en faktafråga så är det väl ändå rimligt att man kollar upp vad som är korrekt, om man nu inte litar på dom som upplyser en om att man har fel.
Det tar dig mindre än tjugo sekunder att till exempel googla fram avsätter. Och jag har redan tidigare gett dig lättläst information om hur du kan värdera källorna du hittar.
 
Om flera personer säger att man har fel i en faktafråga så är det väl ändå rimligt att man kollar upp vad som är korrekt, om man nu inte litar på dom som upplyser en om att man har fel.
Det tar dig mindre än tjugo sekunder att till exempel googla fram avsätter. Och jag har redan tidigare gett dig lättläst information om hur du kan värdera källorna du hittar.
Isåfall kan vi ju lägga ner buke och googla allt vi undrar över. Allt finns ju på nätet.
 
Var har jag deklarererat att jag skriver för att irritera och provocerar?
Länka gärna.

Ett exempel...
Jo, jag svarade bara på ditt inlägg.
Du behöver inte ge mig en lektion om hur en ska uppföra sig för att inte bli bannad. Det vet jag redan.
Förstår du?
Dvs ibland säger jag sånt som jag redan VET att jag blir bannad för.
För mig är det ingen katastrof om jag bli bannad några veckor, jag har annat att göra som tidsfördriv i väntan på att morgonkaffet blir klart.
Nu är det klart!
 
Var har jag deklarererat att jag skriver för att irritera och provocerar?
Länka gärna.
Jag VET varför jag blir bannad.
Det beror på att på forumet beter jag mig som en obstinat tonåring :D :devil:
(Jag gör inte det annars i livet (nuförtiden) så jag tycker det är lite roligt)

Obstinata tonåringar brukar också protestera vilt.
Dom vet (oftast) även att dom har fel.
Jag sa ju att jag tycker det är roligt, ni är roliga :)

ibland säger jag sånt som jag redan VET att jag blir bannad för.

Kan ju säga som så att bara baserat på det så hade du av admin blivit permanentbannad som troll på "mitt" forum.
 
Kan ju säga som så att bara baserat på det så hade du av admin blivit permanentbannad som troll på "mitt" forum.
Okey men jag är inte intresserad av ditt forum.
Är det många som besöker det, du verkar hänga här på buke mest?
 
Isåfall kan vi ju lägga ner buke och googla allt vi undrar över. Allt finns ju på nätet.
Jag kan gärna diskutera vilken glögg som är godast i massa sidor. Det är subjektivt. Men jag kan tycka att det är tämligen meningslöst att använda buke för rena faktafrågor som man kan få (korrekta) svar på på annat sätt.
 
Jag kan gärna diskutera vilken glögg som är godast i massa sidor. Det är subjektivt. Men det är tämligen meningslöst att använda buke för rena faktafrågor som man kan få (korrekta) svar på på annat sätt.
Det är väl inte fakta olika anledningar att använda c/c
 
Okey men jag är inte intresserad av ditt forum.
Är det många som besöker det, du verkar hänga här på buke mest?
Jag kan multitaska = har flera flikar öppna samtidigt och med 10 470 medlemmar så är det ju inte så pyttelitet, om än inte enormt heller och "mitt" innebär att det är ju inte jag som skapat forumet, men jag är moderator där och det är bra att du inte är intresserad av det för du skulle nog lyckas bli permanentbannad tämligen omgående.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Ni vet när man hela tiden får höra att ”du är så stark” och hela kroppen och själen skriker ”jag orkar inte mer”. Hela livet har jag...
2 3
Svar
41
· Visningar
2 658
Senast: lizzie
·
  • Artikel
Dagbok Jag vill bara gnälla av mig, så jag gör det här. Jag hatar att jobba, det har jag alltid gjort sedan jag började sommarjobba. Jag har...
2
Svar
21
· Visningar
2 830
Senast: Exile
·
Kropp & Själ Nu måste jag få skriva av mig lite. Allt går åt helvete för mig och jag verkar inte kunna göra någonting för att stoppa det. Inte som...
2 3
Svar
51
· Visningar
7 818
Senast: sjoberga
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
16 747
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp