Bukefalos 28 år!

Dokumentet skrivs ut bakifrån

Lovisaleonora

Trådstartare
Jag blir totalt vansinnig, jag får inte rätt på det.

Word-dokument som ska till .pdf. Spelar i o f s ingen roll om jag skickar till skrivaren - samma resultat men det märks ju inte.

Sista sidan kommer först, och jag hittar ingen inställning någonstans. Varför blir det så här? Och vad göra åt det? :banghead:
 
File -> Page setup -> Paper -> Print options -> Revers print order
 
  • Gilla
Reactions: Sar
Och nu uppdaterade jag programvaran, problemet borta. Flera års ångest väck.

Det är alltså bara detta enda dokument som av helt okänd anledning skrivits ut i fel sidordning.
 
Ibland undrar man varför man bryr sig om att svara i en tråd när någon ber om hjälp.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Ja, varför skriver jag här egentligen? Jag har skrivit här tidigare och slutat flera gånger om, men så kommer jag tillbaks igen. Varför...
Svar
6
· Visningar
744
Senast: Cattis_E
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
68 613
Senast: Jeps
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
35 511
Senast: Hedinn
·
Tjatter VÅR HISTORIA Hogwarts, första kvällen på höstterminen 2098. Förväntansfulla förstaårselever strömmar in i den stora salen, redo för...
69 70 71
Svar
1 406
· Visningar
33 229
Senast: Habina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp