Dragon Age Inquisition

Hissing Wastes som är så :love: Jag verkligen älskar månen, att det aldrig verkar ta slut på tillgängligt landskap och utsikten från de högsta punkterna. Fast Emerald Greens och Storm Coast är vackra utan att dessutom vara en öken :p The Mires däremot, så tradigt...
 
Hissing Wastes som är så :love: Jag verkligen älskar månen, att det aldrig verkar ta slut på tillgängligt landskap och utsikten från de högsta punkterna. Fast Emerald Greens och Storm Coast är vackra utan att dessutom vara en öken :p The Mires däremot, så tradigt...

Skog! Det ska vara skog! :rage:

Tacka vet jag Skyrim i det fallet, där kändes det verkligen som att komma hem när jag var i Falkreath. :D
 
Skogen kommer, finns på andra kartor (Emerald Greens kan jag springa runt i som ren terapi mot vintermörker och lera!)

Vad bra. Ska flyga dit nästa gång. *mutter mutter*

Apropå att flyga, vad gillar ni för "hästar"? Min favorit:
latest

(snodd bild)
 
Åh, den har jag inte hittat! Jag gillar Fereldan Forder. Den ser snäll ut och duger till det lilla jag har den till. Man missar ju banter när man rider :o

Ja jag rider inte mycket heller, det blir mest när jag ska "efterstäda" ett område eller försöker ta mig upp på några jäkla klippor - om kusen ovan ramlar ner så landar han *splat* på magen med benen rakt åt sidan, sedan kliver han oberört upp igen. :rofl:
(Jag har bestämt att han är en han. Så det så.)
 
Har du köpt den i nått DLC eller finns den som standard?

(Jag använde hästen för att ta mig upp på en del knepiga ställen där det låg shards i Exalted Plains. Kändes lite fuskigt...)
 
Har du köpt den i nått DLC eller finns den som standard?

(Jag använde hästen för att ta mig upp på en del knepiga ställen där det låg shards i Exalted Plains. Kändes lite fuskigt...)

Åhå, ja den hörde till Spoils of the Avvar, sorry! (Har lånat spelet. Noll koll. :o)




(Fast vid det här laget bör jag nog krypa till korset och köpa det själv... Verkar inte rimligt att säga att jag "kollar om jag gillar det" längre. :p)
 
Åhå, ja den hörde till Spoils of the Avvar, sorry! (Har lånat spelet. Noll koll. :o)




(Fast vid det här laget bör jag nog krypa till korset och köpa det själv... Verkar inte rimligt att säga att jag "kollar om jag gillar det" längre. :p)

Äh, du kan ju ha det tills du kan säga om du gillar slutet? :D
 
Jag älskar att rida i spel, så vare sig det gäller om det är långt eller kort avstånd så använde jag alltid hästen. :P Och det ska ju vara en häst! hmpf.

Ett område som jag inte gillade alls, kommer ej ihåg vad den hette, men det var bergigt område, nästan som en labyrint för att kunna ta sig fram till utropstecknet - visste aldrig om det var upp eller nere, blev alltid så frustrerad.
 
Jag älskar att rida i spel, så vare sig det gäller om det är långt eller kort avstånd så använde jag alltid hästen. :P Och det ska ju vara en häst! hmpf.

Ett område som jag inte gillade alls, kommer ej ihåg vad den hette, men det var bergigt område, nästan som en labyrint för att kunna ta sig fram till utropstecknet - visste aldrig om det var upp eller nere, blev alltid så frustrerad.
Sand?
 
Jag älskar att rida i spel, så vare sig det gäller om det är långt eller kort avstånd så använde jag alltid hästen. :P Och det ska ju vara en häst! hmpf.

Ett område som jag inte gillade alls, kommer ej ihåg vad den hette, men det var bergigt område, nästan som en labyrint för att kunna ta sig fram till utropstecknet - visste aldrig om det var upp eller nere, blev alltid så frustrerad.

Oasen? Så jäkla lost. :cautious:
 
Åh, nu fick ni mig att vilja börja spela Dragon Age igen. Jag var lite trött på DA efter att jag spelat igenom både ettan och tvåan innan jag körde igång med Inquisition. Spelade såklart igenom det (men kan erkänna att jag inte orkat ta alla shards). Dock har sambon köpt till alla tillägg, och dessa har jag ju inte klarat än :nailbiting:. Men nu var det ett tag sedan jag körde, så kanske att man skulle sätta igång igen :p
 
Det var ett tag sen så kommer inte riktigt ihåg, men någonting oas låter bekant. :p

Vad spelar ni för karaktär(er)? Antingen mage eller archer rogue för min del. Aldrig riktigt gillat att vara warrior...

Jag spelar human mage, om jag gör en ny gubbe framöver så blir det nog en rogue - fast siktar på knivar, inte båge. Jag dras alltid till båge och stealth, jag gillar inte hack & slash utan vill, öh... lönnmörda? :angel:

Här är min nuvarande inquisitor:
ccfmju8.jpg


Qm783zG.png


(Lagt upp bilderna en gång tidigare i snacktråden, men de hör väl mer hemma här kanske. :p)
 
Åh, nu fick ni mig att vilja börja spela Dragon Age igen. Jag var lite trött på DA efter att jag spelat igenom både ettan och tvåan innan jag körde igång med Inquisition. Spelade såklart igenom det (men kan erkänna att jag inte orkat ta alla shards). Dock har sambon köpt till alla tillägg, och dessa har jag ju inte klarat än :nailbiting:. Men nu var det ett tag sedan jag körde, så kanske att man skulle sätta igång igen :p

Klart du ska! :D
 
1001033_10153592377698666_6028370202603783942_n.jpg

Väl på level 8 och med Skyhold under mitt banér igen har jag börjat trivas som mage. Fast det tog tre försök innan jag överlevde striden i Haven... Han kan ju inte ge pisk i närstrid och Blackwall rantade runt och slog på andra än de som slog på mig!
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp