Bukefalos 28 år!

Drakar och enhörningar, del III

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hmm, lite för lite bilder ett tag nu...

h055DF9C2
 
Det är skönt att se att ni barn har kunnat lekt snällt när jag har varit och jobbat lite! :love: Eller vänta jobba gjorde jag kanske inte men jag målade åtminstone BARNETS blivande möbel... Sen ska jag måla BARNETS blivande bokhylla, egentligen vill jag ha den själv, men makens säger att man inte får ha alla bokhyllor själv... :cautious: Nåja BARNEN kanske flyttar hemifrån någon gång så jag kan få alla bokhyllor för mig själv! Eller ja maken krävde visst ett hyllplan för sina böcker... Jag ska bara kolla om de verkligen behövs.... :angel:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Efter att SVT hade den dåliga smaken (sic!) att lägga ner det bästa TV-programmet ever har ni tagit saken i egna händer. Ni är nu...
67 68 69
Svar
1 366
· Visningar
38 512
Senast: Artline
·
Äldre Sitter nu och känner mig totalt slutkörd, trots flera dagars ledighet från jobbet, trevligt folk omkring mig som jag är jätteglad över...
2
Svar
33
· Visningar
7 907
Övr. Hund Nygammal användare som skriver här - enda stället jag vet jag får raka och kloka svar. Vill inte outa för mycket. Kort sammanfattning...
Svar
16
· Visningar
1 811
Senast: huahua
·
Övr. Hund Hej alla :) Jag tycker det är jätteroligt att läsa här på forumet då man får mycket tips och råd, men också en insikt i andra...
2
Svar
34
· Visningar
5 205
Senast: Corminta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp