Bukefalos 28 år!

Drakar och enhörningar, del III

Status
Stängd för vidare inlägg.
@Monstermom Just ja, du fanns ju också...

:eek:

...

3ec43e80a0a4d1e7cf5eea58781cf46048d474a1.png
 
Apropa inget annat - det ar ingen som har ett jobb pa lut at en sinnesforvirrad, aningen schizofren person med vissa folkskygga tendenser? Jag vill garna behalla den tiden jag normalt (i alla fall varannan vecka) slutar, klockan tva, men helst inte borja sa tidigt som jag gor nu. Jag vill ocksa garna ha ledigt varje fredag samt mandag. Loneokningar godtages. En loneforman som accepteras (assepteras for den som last den traden) ar halv- alternativt helnakna man( <--skulle vara plural dar, men ar svart med engelskt tangentbord)
 
MEN FÖR I H-VETE :rage:

Här sitter man glatt framför skärmen under en stilla tisdagkväll, tråden är lugn och håller ett lagom semester-tempo... :angel:

VAD HÄNDER :nailbiting::arghh:

Man tar BARNET, en helt vanlig onsdag, och åker till staden för att inhandla förnödenheter och förnödenheter (aka leksak) och när man kommer tillbaka SÅ ÄR TRÅDEN HUX-FLUX LÅST OCH NR 3 har uppenbarat sig... :eek::eek::eek:

SLUTA VARA PÅ JOBBET OM NI SKA VARA SÅ HÄR JOBBIGA :rage:
Det tog en stund att läsa ikapp faktiskt!!!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Efter att SVT hade den dåliga smaken (sic!) att lägga ner det bästa TV-programmet ever har ni tagit saken i egna händer. Ni är nu...
67 68 69
Svar
1 366
· Visningar
38 512
Senast: Artline
·
Äldre Sitter nu och känner mig totalt slutkörd, trots flera dagars ledighet från jobbet, trevligt folk omkring mig som jag är jätteglad över...
2
Svar
33
· Visningar
7 907
Övr. Hund Nygammal användare som skriver här - enda stället jag vet jag får raka och kloka svar. Vill inte outa för mycket. Kort sammanfattning...
Svar
16
· Visningar
1 811
Senast: huahua
·
Övr. Hund Hej alla :) Jag tycker det är jätteroligt att läsa här på forumet då man får mycket tips och råd, men också en insikt i andra...
2
Svar
34
· Visningar
5 205
Senast: Corminta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp