Bukefalos 28 år!

Drakar och enhörningar, del III

Status
Stängd för vidare inlägg.
BTW så skulle BARNET prompt handla riddare... då köpte jag en Drake :love: såklart, så att riddarna får något att slåss emot - DET är väl en omtänksam mor det... :D
Åh har BARNET en riddare period? Det hade min yngsta länge, jag gillar riddarna! Numera ligger de visst i en låda och BARNET anser sig för vuxet för att leka med dem. Jag har lite svårt att göra mig av med dem, det var ju såna där dyra fina!
70009.jpg
 
På tal om bilnycklar, min bil är trasig :cry::arghh::nailbiting: Hjullagret säger maken... Så han ska ringa volvo i morgon och förhoppningsvis kan de ta emot den på en gång... Annars vet jag inte riktigt hur vi ska få ihop resterande vecka men skjutsningar hit och dit... Jag tyckte att vi hade nog problem med fredagen då jag ska vara i stan åt ena hållet med yngsta BARNET och det äldsta BARNET samma tid ska vara i lilla stan åt andra hållet... Och nu är vi dessutom en bil kort...:down:
 
Åh har BARNET en riddare period? Det hade min yngsta länge, jag gillar riddarna! Numera ligger de visst i en låda och BARNET anser sig för vuxet för att leka med dem. Jag har lite svårt att göra mig av med dem, det var ju såna där dyra fina!
70009.jpg
Oh, riddare... Jag brukade vara en riktig medeltids-junkie med världens crush på Kung Arthurs riddare Gawain. Och jag drömde om en plats i Torneamentum, tills jag såg att bara män fick vara riddare där... :(
 
@ullo säger att vi måste skaffa ett liv. Förstår inte vad som menas med detta. :confused::confused:

Ni får mig att bli så förbenat ineffektiv. Och detta efter att ha svurit över den långsamma vetten igår. (det svärandet kan ha något att göra med en månatlig sinnesförvirring att göra, men ändå)

Men våra liv och andras liv blir ju mkt bättre av det vi skriver här.
Vi skapar glädje och liv!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Efter att SVT hade den dåliga smaken (sic!) att lägga ner det bästa TV-programmet ever har ni tagit saken i egna händer. Ni är nu...
67 68 69
Svar
1 366
· Visningar
39 047
Senast: Artline
·
Äldre Sitter nu och känner mig totalt slutkörd, trots flera dagars ledighet från jobbet, trevligt folk omkring mig som jag är jätteglad över...
2
Svar
33
· Visningar
8 050
Övr. Hund Nygammal användare som skriver här - enda stället jag vet jag får raka och kloka svar. Vill inte outa för mycket. Kort sammanfattning...
Svar
16
· Visningar
1 829
Senast: huahua
·
Övr. Hund Hej alla :) Jag tycker det är jätteroligt att läsa här på forumet då man får mycket tips och råd, men också en insikt i andra...
2
Svar
34
· Visningar
5 232
Senast: Corminta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • När den sista dagen kommer ...
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Hingstar som dött, 2024.
  • Tungband

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp