Drakar och enhörningar, del III

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hann den gamla ens bli låst?

Bugar mig för den nya drottningen:
article-2051271-0E74015F00000578-662_634x384.jpg
 
Och nu vill jag ha tips på vad jag ska äta till lunch!
Antingen får jag gå på ICA och handla nåt att äta eller gå på lokal.
 
Vad f-n... startar ni nytt utan att @ullo fått missbruka sina rättigheter och kräva sista ordet? Och utan att meddela mig?! (naturligtvis är det, förståeligt nog, det senare som gör Barret till en väldigt taggig tall)

@Jeps vad är det förresten för rövslickeri jag skådar? Vet din mamma om att du vänder kappan efter vinden och byter lojaliteter sådär?
 
Fast du hittade ju hit (efter många om och men) eller hur? :)
Jo, men det är inte rätt att jag ska behöva hitta hit på egen hand. det är ert ansvar att hålla mig informerad om eventuella förändringar i sakernas tillstånd!
angry-cartoon-christmas-tree.jpg

Förresten @athena_arabians , det fattar du väl att katten kommer in med nya möss hela tiden när du slänger ut de gamla. H*n vill ju ge dig en present men eftersom ingen av de tidigare fallit dig i smaken måste h*n ju fortsätta försöka. Omtänksam kisse
 
Förresten @athena_arabians , det fattar du väl att katten kommer in med nya möss hela tiden när du slänger ut de gamla. H*n vill ju ge dig en present men eftersom ingen av de tidigare fallit dig i smaken måste h*n ju fortsätta försöka. Omtänksam kisse

Tänkte inte på det :crazy: Kissen är rätt snäll, hon ligger ju och kurrar på min bröstkorg nästan varje natt så jag inte ska bli kall eller känna mig ensam (samt gör att jag är halvkvävd eftersom kisse är TUNG, stel för att jag ligger på rygg för länge och dödstrött eftersom jag inte somnar pga kurret).
 
Tänkte inte på det :crazy: Kissen är rätt snäll, hon ligger ju och kurrar på min bröstkorg nästan varje natt så jag inte ska bli kall eller känna mig ensam (samt gör att jag är halvkvävd eftersom kisse är TUNG, stel för att jag ligger på rygg för länge och dödstrött eftersom jag inte somnar pga kurret).
Serru, hon vill ju bara vara snäll. Som när vår gammelkatt kom in med först en död råtta och sedan en levande fågel till min syster när hon fyllde år.

Förresten... För att byta ämne lite snabbt. Nån som har förslag på pålitligt ställe där man kan prenumerera på strumpor? Jag har fan aldrig några hela strumpor hemma och är för lat för att gå och köpa...
 
@ullo säger att vi måste skaffa ett liv. Förstår inte vad som menas med detta. :confused::confused:

Ni får mig att bli så förbenat ineffektiv. Och detta efter att ha svurit över den långsamma vetten igår. (det svärandet kan ha något att göra med en månatlig sinnesförvirring att göra, men ändå)

Liv, vad är det? :confused: Jag tror jag har hört talas om det någon gång... eller så är det en chimär, precis som "semester".
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Efter att SVT hade den dåliga smaken (sic!) att lägga ner det bästa TV-programmet ever har ni tagit saken i egna händer. Ni är nu...
67 68 69
Svar
1 366
· Visningar
38 262
Senast: Artline
·
Äldre Sitter nu och känner mig totalt slutkörd, trots flera dagars ledighet från jobbet, trevligt folk omkring mig som jag är jätteglad över...
2
Svar
33
· Visningar
7 839
Övr. Hund Nygammal användare som skriver här - enda stället jag vet jag får raka och kloka svar. Vill inte outa för mycket. Kort sammanfattning...
Svar
16
· Visningar
1 800
Senast: huahua
·
Övr. Hund Hej alla :) Jag tycker det är jätteroligt att läsa här på forumet då man får mycket tips och råd, men också en insikt i andra...
2
Svar
34
· Visningar
5 201
Senast: Corminta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 29
  • Bra familjehund? Rasvak😇

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp