Bukefalos 28 år!

Dressyrkavajtråden

Sv: Dressyrkavajtråden

Har en från HawthornE som jag köpt begagnad (aldrig hört om eller sett detta märke någonstans). Otroligt nöjd med passform och kvalitet. Dock är den typ en halv storlek för liten, men funkar ;)


230701_10150177437587637_8111416_n.jpg


254650_10150256096892637_139528_n.jpg
 
Sv: Dressyrkavajtråden

Nu har jag köpt en begagnad Pikeur Diana. Ganska väl använd, men fin. Tror det blir bra att den är så lång.

Ursäkta bilderna med min så... hmm... snygga outfit :p:o. Jag såg så förskräcklig ut att det blev en svart ruta :p. Och så ser den aningens tajt ut, men så länge jag inte blir större om magen så ska det nog gå.

kavaj1_zpsd6a44fcf.jpg


kavaj2_zpsc5164400.jpg
 
Sv: Dressyrkavajtråden

Hawthorne fanns på Hööks förr har jag för mig, jag hade iaf ett par helskodda ridbyxor från dem som jag köpte runt -99...
 
Sv: Dressyrkavajtråden

Verkligen! Hästen! :d

kl

Även jag har en Pikeur Diana som nog får hänga med lite till. Men jag har börjat titta efter en ny, och skulle då vilja ha en som gör att överlivet ser lite kortare ut. Finns det? :)
 
Sv: Dressyrkavajtråden

Tänkte prova animos och kingsland på GBG horse show nästa vecka, smidigt när man kan prova många på en gång :)
 
Sv: Dressyrkavajtråden

Är det nån (någonsin?) som provat att tävla i en icke-figursydd kavaj?

Jag har bh-storlek 65E så det är svinsvårt att hitta en kavaj som sitter det minsta snyggt, plus att jag känner mig som nån sekreterare i en porrfilm om jag har kavaj som "framhäver formerna" s a s. Till vardags har jag såna här kavajer:

1BA133-V63_A_822_2.jpg


Ska jag våga tävla i en sån? :o
 
Senast ändrad:
Sv: Dressyrkavajtråden

Kan inte se bilden:/. Men tror inte det är så snyggt om kavajen inte är figursydd. Du får bandagera in boobsen:p.
 
Sv: Dressyrkavajtråden

Du kan ju köpa en sådan modell och sedan sätta lite stygn själv om den blir alldeles för pösig/stor vid magen. Så kan du ju bestämma hur mycket "figursydd" du vill ha den :)
 
Sv: Dressyrkavajtråden

Haha, tänker bara på en tjej i min gamla hemmaklubb som opererade sina tuttar jäääääättestora. Hon tävlade svårklass och hade en specialsydd frack med god plats för the boobs. Dom syntes:D.
 
Sv: Dressyrkavajtråden

img_9252_52dd32f4e087c3762e4ab27c.jpg

dsc_8546_50449ca4ddf2b379c6000294.jpg

img_9254_52dd32ff9606ee1b12787545.jpg

Mina två Animo, en Liguria och en Lou. Bästa och finaste kavajerna jag haft :heart
Har även en Diana men som inte används längre.
 
Sv: Dressyrkavajtråden

Köpte mig min drömkavaj i GBG i helgen, en anky med lite frackkänsla! Bilder kommer efter nästa tävling
 
Sv: Dressyrkavajtråden

menar du anky? Den kostade typ 1800kr så de var väldigt rimligt! Dessutom ett klassiskt snitt som håller i många år :)
 
Sv: Dressyrkavajtråden

Ja det va den jag menade ;)
Ska leta upp en och prova.. Hade en begagnad som jag skulle köpa, Men sen hörde inte säljaren av sig igen :(
 

Liknande trådar

Relationer Jag är en gammal användare, med helt nytt konto för anonymitet. Känner mig så otroligt rådvill och vad kan vara bättre än att fråga i...
6 7 8
Svar
153
· Visningar
22 327
Senast: Petruska
·
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
9 692
Senast: Imna
·
Samhälle Har jag tid (vilket jag har nu) vill jag gärna förstå in i minsta detalj innan jag tar nya beslut. Nu så ska jag flytta och för första...
Svar
15
· Visningar
2 163
Hundhälsa Jag behöver råd.. Det blev ett långt inlägg, men jag hoppas någon orkar läsa det ändå. Har en schäferhane på fem år, som kort och gott...
2
Svar
20
· Visningar
6 793

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp