Dressyrsnackis nr 9

Status
Stängd för vidare inlägg.
@Fiorano vad är märkligt med det? Skulle det vara förbud att kommentera menar du? Du verkar störas väldigt mycket av vad som skrivs på buke helt enkelt, eller vad folk tycker och tänker där. Jag tycker som sagt att bör sluta med det du håller på i denna tråd nu, när du helt oprovocerat går på folk och när du får motargument byter ämne så att det handlar om ngt helt annat än det folk direkt svarat dig på som är relevant i just denna tråd och det du verkligen skrivit här. Det är du och ingen annan som startat upp diskussionen som sker här nu, och du får kommentarer och address på det, konstigare än så är det faktiskt inte. Har du själv lust att bli taggad en tråd helt oprovocerat så som Fio blev tex? Och sen när du uttalar dig om att andra gör som Fio säger, och folk svarar emot det, så drar du in även dessa ang. vad du tycker och tänker om dem i sig osv? Är det nivån du vill ha på buke när det gäller dig själv osv? Knappast, eller hur?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundhälsa V är en kastrerad risenschanuzerhane. Jag har haft honom sen han var 6 månader. Han har alltid varit en energisk hund och ganska "hård i...
Svar
19
· Visningar
4 280
Hästmänniskan Vet inte riktigt vilket prefix som passar, så det får bli övrigt. Lång historia kort: Många händelser de senaste åren har krossat mitt...
2 3
Svar
49
· Visningar
11 189
Senast: Karminnie
·
Hästmänniskan Jag visste inte riktigt om tråden var mest lämplig på Hästvård eller här, men jag tänkte eftersom det mesta egentligen gäller hur jag...
2
Svar
22
· Visningar
5 743
Övr. Katt Lååångt men väldigt tacksam för de som orkar läsa. Har ett dilemma, som jag gärna tar emot utomståendes input angående. Fast ber er...
2
Svar
30
· Visningar
4 842
Senast: Alexandra_W
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp