Drocken på

Ok, jag erkänner. Det finns vissa saker som jag inte kan göra själv. Med vissa saker behöver jag en MANS fasta handlag.

Mvh försökte färga ögonfransarna själv. No good.
Ögonfransar är manligt område vet du väl. Det räcker att titta så ser du att Skillnaden mellan Män och Kvinnor är att Män har mycket längre och mer förföriska ögonfransar. Det är därifrån deras omättliga sexaptit kommer. :)
 
Ögonfransar är manligt område vet du väl. Det räcker att titta så ser du att Skillnaden mellan Män och Kvinnor är att Män har mycket längre och mer förföriska ögonfransar. Det är därifrån deras omättliga sexaptit kommer. :)

Aha! Så man ska alltså satsa på en snubbe med långa ögonfransar om man vill ligga? :idea:
 
Hmm, jag har fått för mig att olle är en typ av stickad tröja? Fast jag kan ha missuppfattat.

Nej, "Olle" är ju arméns ylletröja, döpt efter kapten Gustaf Adolf Ohlson som skapade "originalet" 1894 . Bäres med fördel tillsammans med "Olles brorsa":

ollesbrorsa.jpg
Då har jag lärt mig något! (Inte för att jag vet hur arméns ylletröja ser ut.) Googlade lite och det verkar som att det där plagget som diskuteras kallas fuskolle. Antagligen har prefixet fusk trillat bort här och där. Jag är inte van att säga olle om någon tröja. Men arméns grejer är inget jag brukar vara i närheten av heller.
 
:banghead: Riktiga kvinnor byter däck själva!
Det där har jag ett riktigt genusfailexempel på. Jag la ut en status på fb om att jag var på däckfirman för hjulskifte. Får då kommentarer från både tjej och kille om att min sambo borde göra det åt mig istället. När jag ifrågasatte det, eftersom bilen var min och sambon inte ens hade körkort fick jag motfrågan "vill du inte att din dotter ska åka säkert?" :banghead: Jag blev så förbannad att båda personerna rök från min vänlista :D
 
Det där har jag ett riktigt genusfailexempel på. Jag la ut en status på fb om att jag var på däckfirman för hjulskifte. Får då kommentarer från både tjej och kille om att min sambo borde göra det åt mig istället. När jag ifrågasatte det, eftersom bilen var min och sambon inte ens hade körkort fick jag motfrågan "vill du inte att din dotter ska åka säkert?" :banghead: Jag blev så förbannad att båda personerna rök från min vänlista :D
Ja just ja, en man är alltid bättre än däckfirma! :D :banghead:
 
Det där har jag ett riktigt genusfailexempel på. Jag la ut en status på fb om att jag var på däckfirman för hjulskifte. Får då kommentarer från både tjej och kille om att min sambo borde göra det åt mig istället. När jag ifrågasatte det, eftersom bilen var min och sambon inte ens hade körkort fick jag motfrågan "vill du inte att din dotter ska åka säkert?" :banghead: Jag blev så förbannad att båda personerna rök från min vänlista :D

Enda gången hjulen inte satt som de skulle efter byte var när en snubbe bytt dem åt mig! Sjuuuukt obehagligt när det lät och kändes konstigt för att hjulen satt löst! :nailbiting:
 
Ja just ja, en man är alltid bättre än däckfirma! :D :banghead:
Ja tydligen! Helt jävla galet.

Enda gången hjulen inte satt som de skulle efter byte var när en snubbe bytt dem åt mig! Sjuuuukt obehagligt när det lät och kändes konstigt för att hjulen satt löst! :nailbiting:
Fy så läskigt! :nailbiting:

Numera betalar jag för däckhotell, asnajs! Brukar haka på släpet när det är dags för skifte också så byts de hjulen på en gång.
 

Liknande trådar

Relationer Om ni ser att någon har ett hårstrå (eller en fiber eller nåt) på sin mat, vad gör ni då? Om någon har en krage som är knögglig - vad...
Svar
9
· Visningar
823
Senast: Cattis_E
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag vill bara skriva här och berätta mitt nya namn. Men ja som ni ser att mitt användar namn är bytt också så är det för att jag ska...
2
Svar
34
· Visningar
2 820
F
Trädgård & Växter Med bara fyra dagar kvar av odlingsåret 2023 tar jag mig friheten att skapa nästa för 2024! :) Jag gissar att planerandet redan är igång...
75 76 77
Svar
1 525
· Visningar
49 946
L
Skola & Jobb Innan jag skriver dethär så vill jag bara skriva att SJÄLV KLART så ska jag ha ett möte med en studie väg ledare snart och då ska jag...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
2 610

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp