Bukefalos 28 år!

Drocken på

Finns ju inget ord som heter drocken ens (men däremot efternamn) och det blir ju rätt svårt att hitta vad man söker när man använder hittepåord som inte är ens i närheten av de vedertagna eller ens i närheten av att vara beskrivande av vad man söker.

Googlar man så vad kommer upp först?

https://www.google.se/webhp?sourcei...eid=chrome-psyapi2&es_th=1&ie=UTF-8&q=Drocken

Och en bildgoogling ger rätt magert resultat även det om det är en fuskpolo man söker..

https://www.google.se/search?q=Droc...blywODooDoBw&ved=0CAcQ_AUoAg&biw=1304&bih=683
 
*googlar lösbröst*

953normal.jpg

image1157.gif

bigbutt.jpg



Osäker på om vi pratar om samma sak nu @Derivata? :confused:

Jag menar en sådan här:
img_6263.jpg



;)
 
Ju mer jag tänker på det desto med tror jag att du vill vara en göteborgare @Mammas och att det är därför du svänger dig med ord som drocken (som borde betyda nedsupen). Snart kommer du börja kalla MiniMammas för ONGEN och häpna över att det finns typ spårvagnar som går UNDER marken!
 
Ju mer jag tänker på det desto med tror jag att du vill vara en göteborgare @Mammas och att det är därför du svänger dig med ord som drocken (som borde betyda nedsupen). Snart kommer du börja kalla MiniMammas för ONGEN och häpna över att det finns typ spårvagnar som går UNDER marken!

Jag eeee minsann ingen götlaborgare! Äter inte ens fesk!
 
Äh, säger du bara! När ingen ser sitter du och mölar räkor och fesk och drar ordvitsar för dig själv som du skrattar hejdlöst åt (eller vänta nu, är det mig själv jag pratar om?! :eek: :D)

Det är bara såååå störigt när du blandar ihop dig och mig! Håll det till rollspelen i sängen, inte på buke! :sneaky: :p :D
 
Det är bara såååå störigt när du blandar ihop dig och mig! Håll det till rollspelen i sängen, inte på buke! :sneaky: :p :D
Förlåt maj svettipaj! Jag ska försöka hålla koll på min egen identitet framöver och inte projicera den på dig (om det inte passar bättre att jag gör det och kan tillskriva dig egenskaper som jag vill klaga på eller skratta åt - för då kommer jag göra det!) :D :angel:
 
Förlåt maj svettipaj! Jag ska försöka hålla koll på min egen identitet framöver och inte projicera den på dig (om det inte passar bättre att jag gör det och kan tillskriva dig egenskaper som jag vill klaga på eller skratta åt - för då kommer jag göra det!) :D :angel:

Något sånt skulle jag aldrig göra!! :eek: Det låter ju ungefär lika illa som att skriva en massa tramsiga inlägg bara för att jag är uttråkad, helt anskrämligt mao!!! :eek: :eek:
 
Något sånt skulle jag aldrig göra!! :eek: Det låter ju ungefär lika illa som att skriva en massa tramsiga inlägg bara för att jag är uttråkad, helt anskrämligt mao!!! :eek: :eek:

Nej hur skulle det se ut om du inte var högst seriös hela tiden? :eek: Din image som vettig användare skulle liksom ta lite skada om du snackar massa strunt. Tur du inte gör det! :D ;) :p
 
Nej hur skulle det se ut om du inte var högst seriös hela tiden? :eek: Din image som vettig användare skulle liksom ta lite skada om du snackar massa strunt. Tur du inte gör det! :D ;) :p

Men eller hur?! Ack och ve om min högst seriösa tråd om et klädesplagg spårade ur? :eek: Jag skulle aldrig återhämta mig! NÄVER säger jag!
 
Ok, jag erkänner. Det finns vissa saker som jag inte kan göra själv. Med vissa saker behöver jag en MANS fasta handlag.

Mvh försökte färga ögonfransarna själv. No good.
 
Ok, jag erkänner. Det finns vissa saker som jag inte kan göra själv. Med vissa saker behöver jag en MANS fasta handlag.

Mvh försökte färga ögonfransarna själv. No good.
Men då återstår frågan, varför ska det göras överhuvudtaget? :confused: Om en kvinna inte kan göra det så är det inte som borde göras! :p
 
Men då återstår frågan, varför ska det göras överhuvudtaget? :confused: Om en kvinna inte kan göra det så är det inte som borde göras! :p

För att jag vill att folk ska se att jag har ögonfransar på lite längre än en decimeters avstånd? De finns där, långa och fina, synd bara att de inte syns. :p Bra poäng dock! :D
 

Liknande trådar

Relationer Om ni ser att någon har ett hårstrå (eller en fiber eller nåt) på sin mat, vad gör ni då? Om någon har en krage som är knögglig - vad...
Svar
9
· Visningar
854
Senast: Cattis_E
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag vill bara skriva här och berätta mitt nya namn. Men ja som ni ser att mitt användar namn är bytt också så är det för att jag ska...
2
Svar
34
· Visningar
2 957
F
  • Låst
Trädgård & Växter Med bara fyra dagar kvar av odlingsåret 2023 tar jag mig friheten att skapa nästa för 2024! :) Jag gissar att planerandet redan är igång...
98 99 100
Svar
1 997
· Visningar
64 793
L
Skola & Jobb Innan jag skriver dethär så vill jag bara skriva att SJÄLV KLART så ska jag ha ett möte med en studie väg ledare snart och då ska jag...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
2 768

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Kattbilder #9
  • Äter hundar småfåglar?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp