Bukefalos 28 år!

Dropdead har gått och blivit blind

D

Dropdead

Men jag ser verkligen inte någon som helst sökfunktion där man kan kolla vilka medlemmar som finns i tex Västra Götaland. :confused:

Någon som kan upplysa mig om detta?

/Anna
 
Sv: Dropdead har gått och blivit blind

Är det ingen som vet?!

Eller det kanske rent av inte GÅR att söka medlemmar efter var i landet de bor? :confused:
 
Sv: Dropdead har gått och blivit blind

Tror inte heller att det går..
 
Sv: Dropdead har gått och blivit blind

Sicken miss! :(

GUUUUNNNAAAAAR!!!!!

;)
 
Sv: Dropdead har gått och blivit blind

eftersom man själv fyller i fältet så skulle ändå inte en sån funktion vara särskilt givande...
 
Sv: Dropdead har gått och blivit blind

Mjo, för då hittar man de som faktiskt fyller i fältet, iaf? :idea:
 
Sv: Dropdead har gått och blivit blind

men det kan ju stå vad som helst där ;)
 
Sv: Dropdead har gått och blivit blind

Jasså... Hmm... :D

Jamen några vettiga människor kanske det finns! :p
 
Sv: Dropdead har gått och blivit blind

Jo, men då kan man lika gärna ändra så att man får välja från förinställda listor...
 
Sv: Dropdead har gått och blivit blind

Smart.. :idea:

Fast något sådant har jag inget behov av längre.
Jag ville kolla alla medlemmar som befann sig i göteborgstrakten så jag kunde pm'a ut inbjudningar till buketräffen på fredag.

Nu har jag istället fått hoppa på de stackare jag lagt märke till i trådarna... :angel:
 

Liknande trådar

Samhälle I tråden om religion togs det upp att det var fel att vården erbjöd samtalsstöd till patienter hos en präst när kurator hade semester...
11 12 13
Svar
258
· Visningar
10 856
Senast: Enya
·
Skola & Jobb Känner mig lite okunnig här. Finns det någon som kan upplysa mig lite? Jag kollar på ett avsnitt från Highwall thru hell. Det pratas ju...
Svar
8
· Visningar
561
Senast: hastflicka
·
Övr. Barn Jag skulle behöva lite tips på julklapp. Det är till min systers son som är 8 år. Han säger att han vill ha "en sån låda med experiment...
Svar
5
· Visningar
653
Senast: Tilly_85
·
Utrustning Ärtan tycker inte det är så festligt när det blåser och regnar i hennes paraboler till öron. Nu tuffar hon på snällt ändå men jag tror...
Svar
15
· Visningar
1 080
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp