Bukefalos 28 år!

"Du SER UT att vara lågbegåvad!" *gnälltråd*

@whwycd Det är alltid lika fantastiskt när det händer :D ibland funderar jag kring kluvna personligheter.... Speciellt när jag läser en text jag skrivit, orden har bara flödat ur fingrarna och det har bara varit SÅ LÄTT att skriva och allt känns bara fantastiskt... Bara det lilla bekymret att början och slutet inte alls hänger ihop.... Suck :) livet är hårt ibland :)
 
@whwycd Det är alltid lika fantastiskt när det händer :D ibland funderar jag kring kluvna personligheter.... Speciellt när jag läser en text jag skrivit, orden har bara flödat ur fingrarna och det har bara varit SÅ LÄTT att skriva och allt känns bara fantastiskt... Bara det lilla bekymret att början och slutet inte alls hänger ihop.... Suck :) livet är hårt ibland :)
Jaa...precis :rofl:
Ett underligt fenomen :)
 
Det värsta är när nån urgammal tråd poppar upp, man fattar inte att den är gammal utan läser i den och kommer till ett inlägg som man antingen tycker är ovanligt bra eller ovanligt korkat - och så ser man att det är man själv som har skrivit det :banghead:

Hahahahahaha! Jaaa!! :rofl::rofl: Underbart! :D
 
Hahahahahaha! Jaaa!! :rofl::rofl: Underbart! :D

Det händer med jämna mellanrum! Oftast är det när jag söker efter något och så får jag träff på nån tråd på Om Bukefalos, de verkar ligga kvar länge. Och så hamnar jag i nån stridstråd om modereringen, läser igenom den av ren nyfikenhet och känner inte igen mina egna inlägg ens när jag fått klart för mig att det är jag som skrivit dem :crazy:
 
Det händer med jämna mellanrum! Oftast är det när jag söker efter något och så får jag träff på nån tråd på Om Bukefalos, de verkar ligga kvar länge. Och så hamnar jag i nån stridstråd om modereringen, läser igenom den av ren nyfikenhet och känner inte igen mina egna inlägg ens när jag fått klart för mig att det är jag som skrivit dem :crazy:

Jag hinner ofta svara innan jag inser att jag redan svarat i tråden :o
 
Det händer med jämna mellanrum! Oftast är det när jag söker efter något och så får jag träff på nån tråd på Om Bukefalos, de verkar ligga kvar länge. Och så hamnar jag i nån stridstråd om modereringen, läser igenom den av ren nyfikenhet och känner inte igen mina egna inlägg ens när jag fått klart för mig att det är jag som skrivit dem :crazy:

För mycket retsina kanske? :sneaky: ;)

Jo, det är ju lite pinsamt när man inte känner igen sina egna inlägg :o Speciellt när man tyckte man var SÅ välformulerad när man skrev det! :p
 
Helt sant. Men innebär det då att vi som läkare helt ska bortse från att vissa utseenden kan tyda på vissa syndrom eller sjukdomar? Eller är det "bara" att det är mer... osmakligt?
En bra ide är ju att prata litet med patienten och försöka att bilda sig en egen uppfattning om hur smarta svar man får på olika frågor INNAN man glappar med teorier som är uppenbart kränkande.

Vem har nytta av teorin?
Varför skulle den ha det?
Och måste jag verkligen ta upp detta?

Frågor på det?

När man träffar TS så är det uppenbart att man talar med en kvicktänkt och smart person.
Det är därför som det blir så fel.

Kanske var det ett plumpt skämt?
 
Men SKÄMTAR du?! :eek:

Jag vet visserligen inte mycket om dig, men det lilla jag vet är att du är klok som en bok, jävligt stark och alldeles för intelligent för att ha en så ointelligent läkare :mad:

Jag har inte läst hela tråden, ska försöka göra det, men jag hoppas du anmäler!
 

Liknande trådar

Äldre Hej! Jag skriver från ett nytt konto då flera på buke vet vem jag är och detta kommer bli ganska personligt och om saker som få vet om...
Svar
1
· Visningar
1 865
Senast: kryddelydd
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp