Bukefalos 28 år!

dumma ponny....

Min ponny var rent ut sagt för jävlig, mestadels för att han satt fast och sedan även för att han är just ponny.
Jag red med förbygel konstant för att ha något att hålla i mig i när han fick sina capriolle-bock-anfall och han förstod att jag var där för att stanna till slut :cool:
Min tränare longerade honom även inspänd, mer inspänd åt det hållet som han vägrade ställa sig åt för att han satt fast och drev på väldigt mycket så alla de där utbrotten kom. Han var snäll i flera veckor efter det :D
 

Liknande trådar

Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
8 510
Senast: Juli0a
·
Hundhälsa En lång historia. Malinois hane på nu snart 2år som förra året i oktober fick svårt att gå på hårda underlag. Testade vila en vecka...
Svar
10
· Visningar
1 478
Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
33
· Visningar
3 389
Hästhantering Hej! Jag är lite hjälplös och vet varken in eller ut hur jag ska göra... Har en 12 årig valack som jag tävlat i hoppning med upp...
2 3
Svar
52
· Visningar
10 619
Senast: liiinnea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp