Eftermagar?

Panzerkat

Trådstartare
Nu finns det ju en lång tråd med gravidmagar-men vad hände efter det? De som känner för det får gärna visa, jag är nyf på hur kroppen kan förändras efter grav. och förlossning.
 
Sv: Eftermagar?

Här är en som inte räds något! :angel:

Min "eftermage" efter 5 graviditeter (den första för 19 år sedan, den senaste för 9½ år sedan).



PICT2256.jpg
 
Sv: Eftermagar?

Nej, det syns verkligen inte att du fått fem barn!

En rolig tråd det här förresten, man undrar ju hur magen kommer att bli efter graviditeten :eek:. Frågan är om det endast kommer sättas in bilder på alla som har lyckats få "snygga" magar efter sina graviditeter eller om de mer "vanliga" magarna också kommer att visas ;).
 
Sv: Eftermagar?

jag lovar att lägga in straxt efter förlosningen=)

hehe tror jag i alla fall=)
 
Sv: Eftermagar?

AHH!!! Vilken läskig tråd!!! men nyfiken som man är måste man ju kolla) :D

Får se om jag kan med att lägga in en bild på min mage efteråt... Fr se..:)
 
Sv: Eftermagar?

Nej, det syns verkligen inte att du fått fem barn!

En rolig tråd det här förresten, man undrar ju hur magen kommer att bli efter graviditeten :eek:. Frågan är om det endast kommer sättas in bilder på alla som har lyckats få "snygga" magar efter sina graviditeter eller om de mer "vanliga" magarna också kommer att visas ;).

Tack! Chlo och CosmicQueen :bow:

Vill bara tillägga att jag inte ägnat mig åt någon speciell aktivitet, så min "eftermage" måste få räknas till de "vanliga" magarna, eller hur? :angel:

(Har i stort sett samma storlek på kläder nu som innan jag blev gravid första gången, det är bara det att "fläsket" har fördelat sig lite annorlunda på kroppen! :smirk: )
 
Sv: Eftermagar?

Jag har inget foto på min eftermage, men jag kan berätta att jag hör till gruppen av människor med väldigt oelastisk hud, så jag har kvar en gigantisk hudpåse - prydd med snygga bristningar :love: - efter min ännu mer gigantiska gravidmage... Sen har jag ju en del "volanger" på kroppen pga övervikt också, så jag kan väl inte direkt påstå att jag har någon fotomodellkropp. Men än sen då! Det som kommit ut ur magen efter graviditeterna är värt vartenda bristning och varenda kvadratcentimeter överskottshud! :love:
 
Sv: Eftermagar?

Men än sen då! Det som kommit ut ur magen efter graviditeterna är värt vartenda bristning och varenda kvadratcentimeter överskottshud! :love:

Åh, du tog orden ur munnen på mig :bow: :bow:

Min kropp är helt perfekt, den har varit boning åt två barn.
Utan min kropps fantastiska egenskaper hade jag inte klarat av att föda fram barnen.
Mina bröst är perfekta, för de producerar mjölk :love: :love:
 
Sv: Eftermagar?

min efternage är lika snygg som ameos med bristningar och hudveck... för att inte tala om degig.,,,
 
Sv: Eftermagar?

Här var det degigt och randigt också, efter en knodd. Nu är andra på gång, och det lär väl inte direkt bli bättre då :crazy:
 
Sv: Eftermagar?

Randigt, degigt och överskottshud. Dessutom blekt, men det har väl knappast med graviditet att göra :angel:

Kanske vågar jag lägga in ett kort så småningom, men jag måste förbereda mig först! :D
 
Sv: Eftermagar?

samma här... randigt, degigt, hängigt och jag ser ut att vara i typ 6:e månaden...

Och till skillnad från de andra som verkar nöja så så kan jag säga att jag är vansinnigt missnöjd med min efterkropp och vill inte ens visa mig för sambon typ... :cry:

Har bilder men vet inte om jag vågar visa dem här...
 
Sv: Eftermagar?

Klart ni vagar! Tank pa oss olarda som behover fa lite insikt! :p :D Tycker att det skulle vara skitcoolt om ni presenterar era eftermagar. (Jag far aterkomma om jag far en egen...(
 
Sv: Eftermagar?

Klart ni vagar! Tank pa oss olarda som behover fa lite insikt! :p :D Tycker att det skulle vara skitcoolt om ni presenterar era eftermagar. (Jag far aterkomma om jag far en egen...(

Ja då får du skylla dig själv! :angel: Här kommer min mage, 1 år efter förlossningen. Jag väger lika mkt nu som innan graviditeten, magmusklerna är hyfsat vältränade men så här ser det ut ändå.... Jag var stor (och dottern vägde ju 4,6kg...) så mkt hud och mkt bristningar... Dessutom har jag så mkt fett på höfterna nu, som jag aldrig haft innan! :crazy:
9476846.jpg

9476843.jpg


Det är inte roligt att ha en sådan här mage när man är 23 år, jag skäms på sätt och vis ganska regält för den (och ändå visar jag upp den här!? :smirk: ) men det är ju värt det alla gånger... Jag menar, vad gör väl en skrynklig ful mage när man fått en sån här i gengäld?! :love:
9476862.jpg
 
Sv: Eftermagar?

Jadu, det där var väl ingenting... :D En alldeles vanlig eftermage...
Ska se om jag kan lyckas plåtografera min hudpåse - som är en av orsakerna till att jag har just min rosa flodis som avatar.... Jag har en precis lika rörlig mage... :rofl:
 
Sv: Eftermagar?

Det var ju trevligt att du tyckte det!:D Jag förfasas över mig själv varenda gång vi är på babysim, flera av de andra mammorna vars barn dessutom är yngre än Alma, har helt platta, fasta magar och inte en enda av dem har en massa bristningar... Hm, fusk?! :angel:
 

Liknande trådar

Övr. Barn Precis varit hos barnpsykolog och pratat om sonens sömn. Hon tycker att vi ska lära honom att somna själv. Vi kan sitta bredvid...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
5 024
Senast: CaisaCax
·
Gravid - 1år Jag visste inte om jag skulle fortsätta i min första tråd "vem tar du med till förlossningen?" eller om jag skulle skapa en helt ny...
2
Svar
22
· Visningar
3 361
Senast: Milosari
·
  • Nålad
Avel Här är födelseannonserna för årets föl. Lägg in en bild och skriv gärna ras och stam, det är många intresserade av. Observera att detta...
Svar
0
· Visningar
228
Senast: Görel
·
Gravid - 1år När började ni rida igen efter graviditet och förlossning? Hur kändes det? Skrittade du bara i början eller red du i alla gångarterna...
2
Svar
29
· Visningar
2 181
Senast: McFlurry
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp