Bukefalos 28 år!

Egen säng/plats

Sv: Egen säng/plats

= norrland för en skåning. ja, då blir det väl till att skrapa ihop de sista slantarna och köpa fästingmedel... :(. och jag som lufsade runt i skogen i två timmar idag. nu kommer jag ju sova gott...
 
Sv: Egen säng/plats

Fritz har en bur i sovrummet där han sover. Den har vi även med om vi ska sova över någonstans. Han älskar sin bur! Jag tycker det är suveränt med en bur. Han känner sig trygg och den vi har kan man fälla ihop så den är jättelätt att ha med!! I övriga lägenheten har vi inga sängar, han ligger på mattan under soffbordet eller i soffan, gärna så nära oss som möjligt! :love:

/Timsetim
 
Sv: Egen säng/plats

W har en madrass med filt på som han sover på i sovrummet, han delar den med katterna. Annars är mattan i vardagsrummet en stor favorit och han skulle inte bli osäker om jag flyttade runt på hans madrass men å andra sidan ser jag ingen anledning till att göra det.
 
Sv: Egen säng/plats

Mina hundar får inte sova i sängen lägre,för det blev för trångt och för hårigt. Vi skaffade en fåtölj som skulle bli deras, men den gillar de inte. De sover i våra vardagsrumsmöbler, varför vi aldrig tar med gäster dit in. Ester sover i den stora fåtöljen och Doris sträcker ut sig i soffan. Husse får lov att sitta i Esters fåtölj om hon får ligga i hans knä och jag får plats brevid Doris, men får nackspärr om jag tittar på TV därifrån.
Hopplöst och de har fullkomligt förstört möblerna, men vi tillät en gång och då är det ju vårt eget fel.
 
Sv: Egen säng/plats

Jag hade en Bia bädd i sovrummet bredvid min säng och en filt i köket. För henne så var det en trygghet att få ha sina bestämda platser som jag inte flyttade runt på. Hon valde alltid filten på dagtid och när kvällen kom gick hon till Bia bädden. Hon har aldrig vart någon soffhund, i vardagsrummet ville hon sällan vara, och när hon var där så låg hon mest på mattan under bordet.
 
Sv: Egen säng/plats

min hund har korg och transport bur som hon gilalr sitta i men hon ligger överallt. min säng, soffforna, golvet, korgen, buren ÖVERALLT!
 

Liknande trådar

Övr. Hund Vi är många här på Buke med trimmraser. Och trimpälsar är ju en hel vetenskap! Så jag tänkte vi kunde ha en tråd med fokus på deras...
2
Svar
30
· Visningar
1 804
Senast: Jeps
·
Övr. Hund Hej alla! (Längre inlägg) Jag har i många år längtat efter en hund men har pga omständigheter inte haft den möjligheten förrän ett år...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
5 964
Senast: Mabuse
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
28 666
Senast: Snurrfian
·
Övr. Hund Vi kommer att få hem en valp i juni och har en del vi behöver skaffa hem innan dess. Det märks att valpprylar är en industri och det är...
2
Svar
35
· Visningar
3 779
Senast: anna_panna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp