Bukefalos 28 år!

EJ Lag på chipp

Sv: EJ Lag på chipp

Jaha, nu hänger jag med. Tackar :). Men om det blir lag på att de måste vara märkta på något sätt, så kommer jag att chippa min, då det är lättast. Hoppas som sagt på att det blir nån åldersgräns på det. Har snackat med många som har äldre hästar och de håller med mig om att det käns lite onödigt. Nu är det ju inte jag som ska betala det heller, då det är foderhäst jag har och ägaren tycker att det är slöseri med pengar.
 

Liknande trådar

Hundhälsa Nu är det jag som startar en sådan tråd, en som handlar om hur man vet att det är dags 😔 Man brukar ju säga att när man funderar på det...
Svar
18
· Visningar
1 695
Senast: Tuggben
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 280
Senast: jemeni
·
R
Hundavel & Ras Försöker hitta en hundras som kan passa mig men hittar alltid något fel. Fel som i att trots att t.ex. rasbeskrivningen låter vettig så...
9 10 11
Svar
208
· Visningar
14 468
Senast: Raderad medlem 148099
·
Ekonomi & Juridik Hej! Jag fick ta över en häst som stod i samma stall som min häst. Jag hade under ca 8 månader skött om hästen mer än vad ägaren gjorde...
Svar
3
· Visningar
1 747
Senast: Oknytt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp