EM i dressyr 2023

Bingobrickans "nu då: femton byten i varje" och "nu är det nio byten i vartannat" samt "åsså sista medellinjen nu" funkar ju lite bättre i GP/GPS där ALLA VET att dessa händelser inträffar i varje program på exakt samma plats varje jävla gång. Men ev. går det att få ihop en rad ändå? Eller så får det konstrueras en särskild kürbricka med de vanligaste flosklerna därifrån...
jag tror du får göra fler bingbrickor helt enkelt..
 
Habibi, verkligen en häst i min smak!!

Tillägg: Håller dock inte med om att det ser "bra" ut? Känns lite ryckigt och stökigt i övergångar och typ.. Obalanserat? Men snygg häst :)
 
Alltså vilken början på klassen!! Habibi är inte helt stark än men gud så bra dom var till musiken och så BRA musiken passar dom. Är verkligen imponerad när de rider så bra i musiken och kan följa den, det är sååå svårt!
 
Vad är det för pinne gubben håller i?

1694347820039.png
 

Liknande trådar

Dressyr OS-tråd inför det mest spännande mästerskapet nånsin tror jag! Vilka ekipage vi har att se fram mot🤩. För Sverige är det Patrik Kittel...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 242
Senast: Fiorano
·
  • Artikel
Hästnyheter Johanna Due Boje och Malin Wahlkamp-Nilsson gjorde dyrbara missar i sina program. Therese Nilshagen på Dante Weltino och Patrik Kittel...
Svar
0
· Visningar
334
Senast: Gunnar
·
Dressyr Snart är det VM och lagen är presenterade! För Sverige rider: Patrik Kittel/Touchdown Juliette Ramel/Buriel Therese Nilshagen/Dante...
38 39 40
Svar
793
· Visningar
42 250
Senast: MiniLi
·
  • Artikel
Hästnyheter EM i dressyr inleds under tisdagen i tyska Hagen och den svenska förbundskapten ser fram emot mästerskapsstarten med sitt lag. – Vi...
Svar
0
· Visningar
341
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Lösa hundar
  • Kön kattungar 4st
  • HJÄLP ! Halsband + ute katt

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp