EM i dressyr 2023

Jeg er kanskje usportslig, men skulle ønske 1 annen rytter gjorde noe feil så vi kunne ende i topp 10. Men uansett er 11. Plass kjempebra.
 
Är det bara jag, eller såg inte Heilines danciera mycket mjukare och mer tillfreds ut tidigare? Idag var hon iofs bättre, men annars tycker jag mest det sett spänt ut, det tyckte jag på VM förra året också...
 
Är det bara jag, eller såg inte Heilines danciera mycket mjukare och mer tillfreds ut tidigare? Idag var hon iofs bättre, men annars tycker jag mest det sett spänt ut, det tyckte jag på VM förra året också...
Idag tyckte jag att hon höll på med munnen den mesta av tiden, på ett sätt som jag inte lagt märke till att hon gjort tidigare.
 
Den här Indian Rock. Känns som allt är väldigt extremt.
Är den galet vacker och begåvad eller har allt gått till överdrift?🤔
 
Som någon sa tidigare i tråden, även om jag inte kollar så mycket på dressyr så känns det allmänt som mjukare ridning än för några år sedan. Inte så mycket ryckande och horisontell stång. Och hästar som går rejält bakom lod. och inte så mycket sporrar.
 

Liknande trådar

Dressyr OS-tråd inför det mest spännande mästerskapet nånsin tror jag! Vilka ekipage vi har att se fram mot🤩. För Sverige är det Patrik Kittel...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
5 982
Senast: Fiorano
·
  • Artikel
Hästnyheter Johanna Due Boje och Malin Wahlkamp-Nilsson gjorde dyrbara missar i sina program. Therese Nilshagen på Dante Weltino och Patrik Kittel...
Svar
0
· Visningar
332
Senast: Gunnar
·
Dressyr Snart är det VM och lagen är presenterade! För Sverige rider: Patrik Kittel/Touchdown Juliette Ramel/Buriel Therese Nilshagen/Dante...
38 39 40
Svar
793
· Visningar
41 966
Senast: MiniLi
·
  • Artikel
Hästnyheter EM i dressyr inleds under tisdagen i tyska Hagen och den svenska förbundskapten ser fram emot mästerskapsstarten med sitt lag. – Vi...
Svar
0
· Visningar
335
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp