En såndär hästrygg...

Yaroomba

Trådstartare
... i plast som de lägger sadlar på när man vill provsitta i ridsportbutiker... vad kallas en sådan??? Har googlat på allt möjligt helt utan träffar. Jag skulle vilja ha en sådan i stallet men vart får man tag på en?
 
Sv: En såndär hästrygg...

Menar du en sadelbock? Är nog inte jättelätt att få tag i en hästryggs bock, men vanliga i trä finns att beställa och löpa lite varstans, hyffsat lätt att snickra ihop en själv också.
De mindre modellerna i stål eller plast är billigast och är lagom att kunna ta med sig i transporten eller bilen :).

Googla sadelbock så får du fram alla möjliga modeller.
 
Sv: En såndär hästrygg...

Man behöver väl inte vara detektiv för att räkna ut att enklast är att fråga i en butik vart de köpt den. :D
 

Liknande trådar

L
Samhälle Först så JA jag ska själv klart kolla med mamma och pappa som känner hennes föräldrar väldigt bra! Men jag är en sån person som be höver...
2 3
Svar
55
· Visningar
2 829
Senast: TinyWiny
·
Tjatter Nu till våren skulle jag vilja ta med mig min mor och hundarna på en utflykt för att titta på blommor i mängder då min mor älskar det...
2
Svar
31
· Visningar
1 270
Senast: Hazel
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag vill bara skriva här och berätta mitt nya namn. Men ja som ni ser att mitt användar namn är bytt också så är det för att jag ska...
2
Svar
34
· Visningar
2 818
Hästmänniskan Hej! Skulle uppskatta lite tips och hjälp. Jag har ridit nu i några månader och älskar verkligen det. Har dock endast kommit till...
Svar
9
· Visningar
637
Senast: valy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp