Bukefalos 28 år!

EN tråd 3.0

Status
Stängd för vidare inlägg.
Angående förbygeln har jag en sådan här:
151169.jpg
(lånad bild) och den sitter inte alls hårt. Men med ett lite känsligt fullbld vet man aldrig. Har nu bytt sadel också eftersom min förra blev stulen. Den var något för vid för pållen och jag upplever att nya sadeln ligger mer still. Huir det än är har det hindrat hans galopp. Jag trodde det bara var inbillning men när även tränaren såg en rätt stor skillnad så kan jag ju säga att förbygeln hänger på hyllan. Jag gillar att så ha lite extrautrustning som möjligt så nu kör vi utan martingal också. Kommer dock ha på den när vi ska på jakt i helgen. Kan tänka att pålle blir väl laddad och då kan den behövas.
Nu är han ju 6 och ganska stadig i sig själv också.
 
Han har bra sadelläge, inte mycket manke som fullblod brukar ha. Han är dock storgalopperad och förut när han såg mer ut som en räka så behövdes förbygeln. :)
 
Bläddrande igenom Hööks katalog men hittade inte terrängskydden. Har de slutat tillverka dem? Tyckte att de var bra... :(
 
Jag har också förbygel. Men det är för alla remmars skull så när jag flyger av (eller det gör jag inte utan när NÅGON ANNAN håller på att ramlar av) så kan jag (den personen) försöka dämpa fallet genom att få tag på alla remmar som finns :D
 
Varför ny tråd???? Jag hatar nya trådar. Hatar alla förändringar. Vill kunna gå tillbaka 700 sidor o läsa ALLT. Inte i ny tråd. Sur. Jeetesur. Fnys.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Anläggning Hej! Har under senaste veckan upptäckt stora hål i gödselstacken, som att någon grävt gångar. Har inte brytt mig nämnvärt utan bara...
Svar
12
· Visningar
1 261
Senast: Ajda
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
4
· Visningar
450
Senast: hamilton1
·
Bukefalos Flera gånger nu har det hänt att när jag gått in i nån tråd så finns mitt senaste inlägg kvar som utkast, fastän jag postat det redan...
Svar
6
· Visningar
451
Senast: Rosett
·
Svar
1 211
· Visningar
65 931
Senast: manda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp