Bukefalos 28 år!

En tråd för oss som vill ha barn/som försöker bli gravida:D

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: En tråd för oss som vill ha barn/som försöker bli gravida:D

Ha ha ha! "Ser ut som en stor schäfervalp". Jag dör av skratt.
 
Sv: En tråd för oss som vill ha barn/som försöker bli gravida:D

Men vilken liten gosing då. Jo han borde ju hamna väldigt nära söt hundvalp i alla fall :D
 
Sv: En tråd för oss som vill ha barn/som försöker bli gravida:D

Jaha men okej då! Får väl skita fram ett plus i veckan då... :D Hundvalp? Räknas en sånhär sjuåring?
IMG_4532.jpg

Men åh! Jag vill också ha en sån där söt! Jag tycker den räknas!

Mvh Miks
 
Sv: En tråd för oss som vill ha barn/som försöker bli gravida:D

KL

Alla djur räknas i jakten på bebis ;)!! The more the merrier?

lil-sis, hoppas att prinsen gör att du plussar nu då :) Hoppas hoppas!

Vogue: Vad kul att ni försöker!! Jag blir bara liiite avundsjuk ;).
 
Sv: En tråd för oss som vill ha barn/som försöker bli gravida:D

kl

Enligt min app borde jag ha haft ägglossning i måndags-tisdags men äl-stickorna visar inte på något alls. Jäklar vad frustrerande! Utan ägglossning så går det ju inte.
Nåja, vi nuppar på med jämna mellanrum för att gardera oss men det hade varit skönt om man visste att man hade ägglossning.
Kan man få mens utan att ha haft ägglossning?
 
Sv: En tråd för oss som vill ha barn/som försöker bli gravida:D

Ja det kan man. Det hör till vanligheten att ägglossning uteblir 1-2ggr per år. Du kan inte ha börjat testa för sent? Dvs du hade tidig ägglossning?

Visst är det jobbigt med all sex :p :D
 
Sv: En tråd för oss som vill ha barn/som försöker bli gravida:D

Ja du kan ha mens utan ägglossning. Du kan också få positivt på äl-stickorna utan ägglossning.

Så det är bara att fortsätta nuppa :)
 
Sv: En tråd för oss som vill ha barn/som försöker bli gravida:D

Ah! Ska testas. Har sedan både varm och platt livmoder...:p
 
Sv: En tråd för oss som vill ha barn/som försöker bli gravida:D

:D Nejdå inget fel alls men här är vi nyfikna se du.

Spännande och roligt i vilket fall som helst. Nu får ni ligga i ordentligt (såååå rolig man kan vara då :D).

hahahha det är bara roligt! ;):D

Ja, tar det sig inte nu väntar vi, för vi vill inte att barnet kommer senare än i September! :o:D
 
Sv: En tråd för oss som vill ha barn/som försöker bli gravida:D

Inte för att vara sådan men av alla saker som kan krångla och gå fel så hamnar vilken månad barnet är fött i inte ens på 1000 i topp listan.

Det är fullkomligt oviktigt. Det finns så mycket andra saker som kan gå fel.

Jag är uppriktigt nyfiken på varför det skulle spela någon roll vilken månad barnet är fött i? Det enda som räknas måste väl ändå vara att få barn? Eller missar jag något här?
 
Sv: En tråd för oss som vill ha barn/som försöker bli gravida:D

Inte för oss, September är sista månaden på året jag vill ha barn, annars får det bli ett 2015 barn! :)
Det förstör så mycket när man är äldre att vara född sent på året, thats why :)
 
Sv: En tråd för oss som vill ha barn/som försöker bli gravida:D

Vi får hoppas att du har turen att kunna styra sådär.

Ingen av mina vänner födda i december har haft problem med det, enligt de själva då.
 
Sv: En tråd för oss som vill ha barn/som försöker bli gravida:D

Inte för oss, September är sista månaden på året jag vill ha barn, annars får det bli ett 2015 barn! :)
Det förstör så mycket när man är äldre att vara född sent på året, thats why :)

Äh, jag är decemberbarn och njuter av att få allt jag önskat mig på samma gång ;). Jag överlevde att få vara den sista att gå på krogen, varför skulle inte ditt barn överleva det? Det finns så mycket andra saker att oroa sig för gällande föräldraskap, uppfostran, värderingar osv osv i all oändlighet att när barnet föds är helt och hållet oviktigt.
 
Sv: En tråd för oss som vill ha barn/som försöker bli gravida:D

Inte för oss, September är sista månaden på året jag vill ha barn, annars får det bli ett 2015 barn! :)
Det förstör så mycket när man är äldre att vara född sent på året, thats why :)

Allstå egentligen inget konstigt! Jag förstår för så tänkte vi med första barnet också. När det sedan inte hänt något på ganska många månader så blev månaden av mindre vikt. Just nu, när det faktiskt inte ens är säkert att det blir en bebis spelar månaden ingen som helst roll. Den får gärna födas på både julafton och nyår bara den kommer någon gång.

Jag hoppas att det tar sig direkt för er!

Mvh Miks
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Hejsan! Kände att jag ville gå med i tråden, även fast vi inte börjat försöka än. Vi tänkte börja försöka i juni om det går som det...
2
Svar
22
· Visningar
1 991
Senast: orkide
·
Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 284
Senast: Amha
·
Gravid - 1år Som ni säkert hört mig beklaga mig över så sover sonen inte särskilt bra. Han vaknar på nätterna (varje/varannan timme) och börjar veva...
5 6 7
Svar
138
· Visningar
11 430
Senast: Madalitso
·
Småbarn Vi fick förra veckan veta att minstingen ska utredas för autism/hjärnskada osv. Veckan efter väljer sambon att dumpa mig, storasyskonet...
6 7 8
Svar
146
· Visningar
29 790
Senast: Elendil
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp