En tråd för oss som vill ha barn/som försöker bli gravida - del 10

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ansluter :nailbiting:


Justonemore ÄL 24/8, BIM 7/9, försök 3
- Zvinto - ÄL ca 6/9, BIM runt 21/9. Försök 8, andra barnet
- lilleknodd2 ÄL ca 9/9, BIM 23/9. Försök 2, andra barnet.
- KarinStarfighter. Äl ca 11/9, BIM ca 24/9. Försök 8. Första barnet.
- hemlig - FET2 15/9, officiell testdag 28/9 (BIM 25/9)
-Hedblomster, ÄL ca 20/9, BIM ca 5/10 (minfödelsedag...). Försök 6, första barnet (tredje försöketefter X).
Nejlica -ÄL ca 23/9 BIM ca 7/10 första barnet.
- KattenKorven ÄL 26/9 BIM 10/10 försök 4, andra barnet
- Ingela_S - ÄL ca 28/9, BIM ca 8/10 . Försökt sen nov-16. Inga barn sen tidigare.
-Loppanhellqvist - ÄL ca 9/9. BIM ca 23/9. Andrabarnet. Tredje försöket
- Flixon, ÄL ca 14/9, BIM ca 3/10
- Lilleknodd2 ÄL ca 3/10, BIM 17/10. Tredje försöket, andra barnet
-nattljus, ÄL ca 2/10, inga försök ännu, första barnet

Vinkelina. Händer de så händer det. Kör utan skydd nu. Tänker dock inte hålla koll på ägglossning osv. Andra barnet(+ett missfall)

Lazy Lady, Har ej koll på äl eftersom jag ammar, men vi skyddar oss inte utan det blir när det blir. 3:e barnet.
1:a född stilla v41, 18/4 -16.
2:a född 19/4 -17.
 
Tack. Imorse kändes det precis som att mensen tänker dyka upp imorgon så är ju aningen orolig att det släpper igen :crazy:.

Det kan ju hända, men det kan också vara de där läskiga flytningarna man lätt får, i kombination med allmän Nojja. Fram till v 12 trodde jag att jag fick mens så fort jag ställde mig upp. Försök att inte trigga på känslan, då blir man ett nervvrak.
 
Det kan ju hända, men det kan också vara de där läskiga flytningarna man lätt får, i kombination med allmän Nojja. Fram till v 12 trodde jag att jag fick mens så fort jag ställde mig upp. Försök att inte trigga på känslan, då blir man ett nervvrak.
Tar lutinus så att det rinner vet jag. Det är mensvärken som oroar.
 
Tar lutinus så att det rinner vet jag. Det är mensvärken som oroar.
Förstår din oro. Vet inte hur många gånger jag sprang på toaletten vid alla mina graviditeter i början bara för att kolla om mensen kommit (man kan ju tycka annars att vid fjärde barnet borde man slutat noja lite, man har ju liksom gjort det hela några gånger då :meh: :angel: :D)
 
Verkar som att vi missar/missade ägglossningen den här månaden också. Lillan har fått ca en miljon vattkoppor, så det finns inte tid och ork till så mycket annat än omvårdnad just nu. Pust. :(
 
Justonemore ÄL 24/8, BIM 7/9, försök 3
- Zvinto - ÄL ca 6/9, BIM runt 21/9. Försök 8, andra barnet
- lilleknodd2 ÄL ca 9/9, BIM 23/9. Försök 2, andra barnet.
- KarinStarfighter. Äl ca 11/9, BIM ca 24/9. Försök 8. Första barnet.
-Hedblomster, ÄL ca 20/9, BIM ca 5/10 (minfödelsedag...). Försök 6, första barnet (tredje försöketefter X).
Nejlica -ÄL ca 23/9 BIM ca 7/10 första barnet.
- KattenKorven ÄL 26/9 BIM 10/10 försök 4, andra barnet
- Ingela_S - ÄL ca 28/9, BIM ca 8/10 . Försökt sen nov-16. Inga barn sen tidigare.
-Loppanhellqvist - ÄL ca 9/9. BIM ca 23/9. Andrabarnet. Tredje försöket
- Flixon, ÄL ca 14/9, BIM ca 3/10
- Lilleknodd2 ÄL ca 3/10, BIM 17/10. Tredje försöket, andra barnet
-nattljus, ÄL ca 2/10, inga försök ännu, första barnet

Vinkelina. Händer de så händer det. Kör utan skydd nu. Tänker dock inte hålla koll på ägglossning osv. Andra barnet(+ett missfall)

Lazy Lady, Har ej koll på äl eftersom jag ammar, men vi skyddar oss inte utan det blir när det blir. 3:e barnet.
1:a född stilla v41, 18/4 -16.
2:a född 19/4 -17.


Gör en fuling och ber en bön om att slippa lägga till mig i listan igen förrän det är dags för ev syskon.
20170926-110202.jpg
 
Justonemore ÄL 24/8, BIM 7/9, försök 3
- Zvinto - ÄL ca 6/9, BIM runt 21/9. Försök 8, andra barnet
- lilleknodd2 ÄL ca 9/9, BIM 23/9. Försök 2, andra barnet.
- KarinStarfighter. Äl ca 11/9, BIM ca 24/9. Försök 8. Första barnet.
-Hedblomster, ÄL ca 20/9, BIM ca 5/10 (minfödelsedag...). Försök 6, första barnet (tredje försöketefter X).
Nejlica -ÄL ca 23/9 BIM ca 7/10 första barnet.
- KattenKorven ÄL 26/9 BIM 10/10 försök 4, andra barnet
- Ingela_S - ÄL ca 28/9, BIM ca 8/10 . Försökt sen nov-16. Inga barn sen tidigare.
- Flixon, ÄL ca 14/9, BIM ca 3/10
- Lilleknodd2 ÄL ca 3/10, BIM 17/10. Tredje försöket, andra barnet
-nattljus, ÄL ca 2/10, inga försök ännu, första barnet
- Vinkelina, Händer de så händer det. Kör utan skydd nu. Tänker dock inte hålla koll på ägglossning osv. Andra barnet(+ett missfall)
- Lazy Lady, Har ej koll på äl eftersom jag ammar, men vi skyddar oss inte utan det blir när det blir. 3:e barnet.
1:a född stilla v41, 18/4 -16.
2:a född 19/4 -17.

Tar bort mig själv från listan. Plussade i morse!! :love:

Håller tummarn för alla er andra!!
:)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Hejsan! Kände att jag ville gå med i tråden, även fast vi inte börjat försöka än. Vi tänkte börja försöka i juni om det går som det...
2
Svar
22
· Visningar
1 690
Senast: orkide
·
Gravid - 1år Välkomna till tråd 13 Här samlas alla som vill prata om hur det är att försöka få till barn! Oavsett om det är med stork, DHL...
67 68 69
Svar
1 364
· Visningar
184 811
Senast: Poppan
·
Gravid - 1år Jag visste inte om jag skulle fortsätta i min första tråd "vem tar du med till förlossningen?" eller om jag skulle skapa en helt ny...
2
Svar
22
· Visningar
3 392
Senast: Milosari
·
Relationer För en vecka sedan fick jag ett positivt graviditetstest. Har med min tidigare partner gått igenom en barnlöshetsutredning där läkarna...
2 3
Svar
57
· Visningar
11 467
Senast: Nixehen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Lösa hundar
  • Aktivering/leksaker
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp