En tråd för oss som vill ha barn/som försöker bli gravida - del 10

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har du haft regelbunden mens?

Det normala är att det tar 1 till 3 månader. Men det betyder inte att det är kört om det tar längre tid. Men man kanske får ställa in sig på att det kan ta lite mer tid (inte för att det hjälper och du mår bättre av att veta men då vet du i alla fall).

Sekundär barnlöshet är inte direkt ovanligt (man blir gravid fort första gången men att bli gravid andra gången tar längre tid än normalt).
Första mensen efter att jag slutat med pillrena tog 32 dagar, alla därefter (5månader nu) har varit väldigt regelbundet med en cykel på 27-28 dagar.

Skönt att höra att det är relativt vanligt iallafall! Jag som hoppades på ett till sommarbarn :(
Men är så klart glad bara det blir något typ utav barn!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Hejsan! Kände att jag ville gå med i tråden, även fast vi inte börjat försöka än. Vi tänkte börja försöka i juni om det går som det...
2
Svar
22
· Visningar
1 598
Senast: orkide
·
Gravid - 1år Välkomna till tråd 13 Här samlas alla som vill prata om hur det är att försöka få till barn! Oavsett om det är med stork, DHL...
66 67 68
Svar
1 358
· Visningar
182 526
Senast: cherie
·
Gravid - 1år Jag visste inte om jag skulle fortsätta i min första tråd "vem tar du med till förlossningen?" eller om jag skulle skapa en helt ny...
2
Svar
22
· Visningar
3 357
Senast: Milosari
·
Relationer För en vecka sedan fick jag ett positivt graviditetstest. Har med min tidigare partner gått igenom en barnlöshetsutredning där läkarna...
2 3
Svar
57
· Visningar
11 416
Senast: Nixehen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundrädda
  • Airtags, selar etc
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp