En tråd för oss som vill ha barn/som försöker bli gravida DEL 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag känner också min ägglossning, det är molande/stickande värk, ofta ensidigt som Lill-sis säger. Ibland lite krampande. Den känns inte som mensvärk, mensvärken sitter ofta längre ner och den moler mer som att man har "ont i magen" medan ägglossningen mer är "smärta". Luddigt förklarat dock. Sedan får jag som de andra säger väldigt tydliga, trådiga, vita flytningar vid äl, ganska rikligt, ofta bara när jag torkar mig. Jag har inte gjort äl-tester som bekräftat om det sammanfaller exakt men med tanke på att vi hade sex två dagar innan förra månaden samt samma dag som symptomen kom och jag blev gravid så drar jag slutsatsen att det stämmer ganska bra. :)

Skulle nog ändå säga att flytningarna är det tydligaste på mig. Värken kommer ofta lite innan och varar lite efter så jag tror flytningarna är mer exakta precis när det är. Men det är bara egna gissningar.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Hejsan! Kände att jag ville gå med i tråden, även fast vi inte börjat försöka än. Vi tänkte börja försöka i juni om det går som det...
2
Svar
22
· Visningar
1 648
Senast: orkide
·
Gravid - 1år Jag visste inte om jag skulle fortsätta i min första tråd "vem tar du med till förlossningen?" eller om jag skulle skapa en helt ny...
2
Svar
22
· Visningar
3 379
Senast: Milosari
·
Gravid - 1år Som ni säkert hört mig beklaga mig över så sover sonen inte särskilt bra. Han vaknar på nätterna (varje/varannan timme) och börjar veva...
5 6 7
Svar
138
· Visningar
10 695
Senast: Madalitso
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
2 220
Senast: Hazel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Träning och hälsa del 11
  • Hiss och diss del 5
  • Vad gör vi? Del CXCVI

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp