En tråd för oss som vill ha barn/som försöker bli gravida DEL 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
@Kanintant Jag vågar mig nog på en litet grattis, men bara litet ifall det mot förmodan är fel :p Jag fick en svagt streck på testlagrets 2 dagar innan bim. Testade med digitalt dagen efter och fick gravid 1-2 :)
 
*sitter fortfarande och gapar och är inte kapabel att säga något vettigt till svar*

Tack snälla ni, men ärligt talat så är jag fortfarande i chock. Man tror att man är förberedd men det var jag inte ;).
 
Sambon blev verkligen chockad....tror inte han fattade riktigt att det verkligen kunde bli något. "ta det som det kommer", jovisst. Tur vi har ett par dagar på oss att smälta lite innan det är dags för jobb.
 
Stort grattis! :D Det är inte alls konstigt att vara i chock, jag tror det tog en vecka innan jag ens kunde vara glad på riktigt för jag var så chockad :p
 
Det var precis samma ord jag använde för att beskriva för folk som undrade "hur det kändes". Chockad, glad och skräckslagen :D
 
Det var precis samma ord jag använde för att beskriva för folk som undrade "hur det kändes". Chockad, glad och skräckslagen :D

:D Låter som en bra beskrivning. Sambon undrade nyss om vi skulle bli sånna där som åker till Ullared nu ;). Båda har nog haft på känn att det var något men ändå blir man tagen på sängen. Tur jag har ett projekt att rensa ut gammalt bråte och städa på vinden/övervåningen så jag har något vettigt att göra av energi på ;).
 
Härligt, Grattis.

By the way, jag har aldrig fått spökstreck på testlagrets.... Så alla får inte det. Uppenbarligen inte du heller :D
 
@Girasol Tack! :bow: *mindre chockad idag* Nej de var uppenbarligen inget spökligt med dom :p Men det skrämde ju iaf iväg sambon till att köpa grav-test på apoteket (vilket inte kändes helt självklart att han skulle vilja göra, ni vet "ta det som det kommer" ) :D:D

@Thera Tack snälla du :banana:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Hejsan! Kände att jag ville gå med i tråden, även fast vi inte börjat försöka än. Vi tänkte börja försöka i juni om det går som det...
2
Svar
22
· Visningar
1 704
Senast: orkide
·
Gravid - 1år Jag visste inte om jag skulle fortsätta i min första tråd "vem tar du med till förlossningen?" eller om jag skulle skapa en helt ny...
2
Svar
22
· Visningar
3 392
Senast: Milosari
·
Gravid - 1år Som ni säkert hört mig beklaga mig över så sover sonen inte särskilt bra. Han vaknar på nätterna (varje/varannan timme) och börjar veva...
5 6 7
Svar
138
· Visningar
10 727
Senast: Madalitso
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
2 345
Senast: Hazel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp