Bukefalos 28 år!

Equiterapeut?

Sv: Equiterapeut?

Skolan ska med alldeles största sannolikhet vara kvar då det satsats massor av pengar och den knappt är helt färdigbyggd än.
 
Sv: Equiterapeut?

Så man kommer fortfarande kunna utbilda sig till ET där bara att man får betala ur egen ficka? Vet du om/hur man söker till hösten?

/Maria
 
Sv: Equiterapeut?

skojskrot skrev:
Min ridinstruktör ringde till HTU förra veckan och då sa de att de INTE skulle fortsätta vara en KY utbildning.Det är färför de inte uppdaterat hemsidan heller.
Jag blev jättebesviken.

Det kanske är så att utbildningen inte uppfyller de krav som ställs på en KY-utbildning?
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Använder anonymt nick då ingen i min närhet vet om de här tankarna ännu. Mitt liv är egentligen är egentligen ganska bra men känner mig...
Svar
8
· Visningar
939
Senast: chandelier
·
Skola & Jobb Nu står jag här vid ett väg-skäl i livet. Jag har i början av året brutit med Sambo och då fått ut slantar från vårt gemensamma boende...
2
Svar
27
· Visningar
1 896
Senast: Butros
·
Kropp & Själ Min story: Jag kraschade på mitt sommarjobb efter mitt sista år på gymnasiet. Betygspressen hade haft mig på högvarv i tre år och pga av...
2
Svar
20
· Visningar
4 186
Senast: Ramona
·
Relationer Jag behöver hjälp i att reda ut mina tankar kring en sak. Min man är oerhört snäll, omtänksam, osjälvisk och mån om att andra ska må...
Svar
16
· Visningar
2 187
Senast: pimy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp