Era mål 2017

Mitt mål är att börja tävla. Har ridit p&j i flera år för jag har tappat självförtroendet. Avslutade förra året med en runda på 80cm för första gången på länge. Tänkte börja året med 80cm och förhoppningsvis så pallar jag start i 90cm till sommaren. Hoppas att hästen ska bli lite mindre tittig åxå. Det smittar av sig till mej så det har blivit så att jag tittar åt henne.

Såg nu att tråden va från förra året
 
Senast ändrad:
Jag uppnådde mina mål, kom inte ut på någon fälttävlan men på några hopptävlingar :rofl:
 

Liknande trådar

  • Omröstning
Dressyr Hur ser du på ditt hästeri vad gäller mål? Jag hade en rolig diskussion med en kompis igår om det här med att se saker ”över tid” :D så...
2
Svar
27
· Visningar
3 617
Senast: __sofia__
·
Fritid Som rubriken säger, vad är den bästa akrylfärgen (för tavelmålning)? Har länge kört på det som kommit i min väg, gärna billigt, då det...
Svar
3
· Visningar
283
Senast: MCP
·
Mat I december ska jag ha två kalas på samma helg, och ska bjuda på tårta. För att göra det hela så ekonomiskt som möjligt tänker jag göra...
2
Svar
26
· Visningar
1 196
Hästhantering Ja, som rubriken lyder. HUR kan jag lära hästen att ta godis snällt? Jag har en häst som gärna tar godis med exakt hela munnen. Tänder...
2
Svar
26
· Visningar
2 233
Senast: mily
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp