Bukefalos 28 år!

Era senaste bilder - western

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Era senaste bilder - western

Jag antog att det var en quarter eftersom ägarens andra hästar varit sådana och den inte är skäck, men när jag kollade stammen så var det visst en paint. :)
 
Sv: Era senaste bilder - western

*kl*
mina åringar!:)
oktober%20058.jpg

oktober%20059.jpg

oktober%20067.jpg

oktober%20075.jpg

oktober%20135.jpg

oktober%20144.jpg

Oj! Vad superläckra foton!!! :d
 
Sv: Era senaste bilder - western

Bild på när ja provred Paula för första gången, jisses det var svårt att rida en helt ny häst, men nu börjar det ta sig:D
PICT3014.jpg


Jag och Paula lika svettiga efter passet:

PICT3016.jpg

Liten bild efter min och Paulas första tävling, gick så där men hon skötte sig super :)
PICT3268.jpg


Liten bild på paula i hagen:
PICT3189.jpg

Bild på Joli, mammas och pappas 1 åring, (blir 2 i februari)
PICT3256.jpg
 
Sv: Era senaste bilder - western

Vi jobbar på... men det är svårt att försöka kompromissa med travaren i huvudet ibland ;)

29701736.jpg
 
Sv: Era senaste bilder - western

*kl

Hade en liten photoshoot med medryttarhästen igår och vi "klädde ut oss" till nån form av westernekipage. Varken jag eller hästen har ngn koppling till western egentligen men tänkte att bilderna kanske kan passa här iaf! Jag försökte rida på lite längre tyglar men det var rätt svårt då hon bara ville dra iväg... ^^

WesternAcaddia156.jpg

WesternAcaddia198.jpg

WesternAcaddia205.jpg

WesternAcaddia651.jpg

WesternAcaddia689.jpg


Min medryttarhästs ägares syster har en ung westernhäst som jag red lite igår när vi ändå var inne på westerntemat..
Ta det för vad det är, jag kan typ ingenting om western... x)
WesternAcaddia726.jpg

WesternAcaddia136.jpg

WesternAcaddia108.jpg
 
Sv: Era senaste bilder - western

tror tyvärr inte du kan lägga bilder från bilddagboken som bilder här i forumet utan måste lägga dem som textlänkar.

Så här ser Tardee ut i sin box i nya stallet, och hon stormtrivs lilla gumman :love:

027.jpg
 
Sv: Era senaste bilder - western

*KL*
Lite blandade bilder...

Maken, brorsonen och Painten.
True Grit's lunchapus...
Summer09202.jpg


Make och "Old Blackie" kollar staket
samma jakla ungtjur traskade genom staketet Hela sommaren... :devil:
Summer0982.jpg



Maken och Jack har "a hard day at the office"
Summer09.jpg


Sa har ser det ut nar man flyttar kossor - ryttarens vy da...
May003.jpg


Helgnoje, aven kant som MRCA Finals.. forresten, inga hastar, kossor, tjurar, ungkor, ungtjurar eller nagot annat pa fyra ben skadades. Daremot var det nagra ryttare som blev rejalt blaslagna.
DSCF1207.jpg
 
Sv: Era senaste bilder - western

Världens bästa Willy Wonka i spolspiltan, på väg ut i hagen igen efter lite pyssel och grejjande... och han ÄR större än han ser ut på de här bilderna :)

001.jpg


002.jpg
 
Sv: Era senaste bilder - western

Världens vackraste Willy!!!!

Hoppas att ni kommer ut på banorna nästa år, han är så slående vacker!
 
Sv: Era senaste bilder - western

Lika vacker som far sin. Har du suttit upp ännu?

Kan ju kanske tillägga vad som händer hos oss. Jack har lite bärrandsröta och eftersom jag inte vill ha någon sprängverkan så är det Boaboots som gäller så länge det är lera och mjukt i marken. Inga hovar ingen häst liksom. Så här söt är han i sina gympadojjor

01811.gif


01411.jpg
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Era senaste bilder - western

Njaä, jag hann klänga lite på honom innan han drog igång en växtperiod igen. Sen åkte han på lymfangit medan jag var i norrland och letade gård så nu till veckan tar vi nya tag med uppsittning och inridning :)

Tex - ja vi siktar på att slå banorna här omkring med häpnad i alla fall... :) Om så bara för manens skull ;)
 
Sv: Era senaste bilder - western

Vad skoj att se IRL o inte bara WB go western;):banana:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 101
Senast: Nepenthe
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
624
Senast: Lady_S
·
  • Artikel
Dagbok Jag har kontakt med arbetsterapeut på habiliteringen och vi har börjat nysta i hur jag skulle kunna få en bättre fungerande vardag. Så...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
5 396
Senast: Wille
·
Småbarn Jag är desperat efter sätt att få i vår treåring penicillin. Lång historia kort; vår dotter har haft sår i näsan senaste 8 veckorna. Vi...
Svar
19
· Visningar
1 811

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • WE-tråden
  • Ridskoleryttare
  • Tungband

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp