Era senaste bilder - western

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Era senaste bilder - western

Forsokte fa lite vettiga bilder fran nar vi foste hem stona o folen.. men det bidde inte nagot fint.. :)

Kul att du gillar se bilderna iaf :)
 
Sv: Era senaste bilder - western

Lite fler bilder sa har pa morronkvisten...

Soluppgang
experiment001-1.jpg



Twister gor en rolig min... tror han forsokte luska ut vad nya kameran var for nage..
experiment014.jpg


Kompisar! Joe o Twister
miscmisc008.jpg


Min vackre alskling!
miscmisc012.jpg
 
Sv: Era senaste bilder - western

hihi ja han ar verkligen sockersot! :love: som en korsning mellan en knubbig ponny och en panzarvagn.. bilden gor inte riktigt hans maffighet rattvisa dock.. :rofl:
 
Sv: Era senaste bilder - western

Damn! he´s got some legs & feet on him!
Az
 
Sv: Era senaste bilder - western

Twister? Yeah... he's a Stout boy! Pulls great but belive it or not the palomino pulls even better even tho he's a lot more "fine boned". Twisters pulltraining involved dragging firewood from pastures to the house, so he knows what he's doing thats for sure. He's a great "lil" pony, his real name is SQ Glory Twister, sired by Fleet of Glory and his mom is SQ medicine Twist.

Trase found him standing around in a pasture, no-one had been on him for over 2 years.. so he bought him and two days later they went teamroping at the True Grit.. :rofl: He's an amazing lil horse!
 
Sv: Era senaste bilder - western

From what I see they all got good legs and feet, wish we had more of them here, so tired of seeing little baby feet on 500kg+ horse.
Az
 
Sv: Era senaste bilder - western

Precis som riktiga ranch-hästar ska se ut i mitt tycke :love: Vilka fina torra hagar ni verkar ha over there
 
Sv: Era senaste bilder - western

Haha ja.. visst ar de underbara vara Pojkar? :) Sa svart att fa fram just Hur biffiga och ganska stora de ar... ska se om jag kan skramma fram en bild pa Jack nar han gick ranchjobb pa heltid - dar kan vi snacka om muskelknutte!

Nej, nagon lera har vi ingenstanns... eller jo, I an. Marken ar hardare har an i sverige, o sen har vi, arligt talat, knappt regn o.h.t. Darav allts skojjiga gra/brun/gula farg... omradet klassas som semi-oken. :angel: Torrt o dammigt istallet for lerigt o snorigt... tank om man kunde hitta ett mellanting!

Ar: i doubt that we'll ever see my husband buy anything that doesn't have Good legs and good feet...
 
Sv: Era senaste bilder - western

No I wouldn´t think so ;)
Great you found a good life.
Az
 
Sv: Era senaste bilder - western

it's different.. but great. Everything is a learning experience, and just getting used to the prarie is weird.. it's so open! And flat! And.. weird. But i like it! I'm still trying to get used to cows, cowboybroke horses and roping.. managed to catch the lawnmower a week ago, i was proud as a lil kid! Woho! ;)

Have a great week Ar!
 
Sv: Era senaste bilder - western

*KL*

En urusel bild från dagens jobb med unge herrn. Det är andra gången i Rockets liv som han har en sadel på sig. Skötte sig med den äran:D

13732_184553052765_735617765_2853675_5150492_n.jpg
 
Sv: Era senaste bilder - western

Vad roligt att det går så bra.

*kl*

Dagens bilder.

Adele idag dräktig dag 236 (längtar till min quarabfölis!)
november050.jpg


Phigalle
Kopiaavnovember056.jpg
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Era senaste bilder - western

KL

Vi har ridit clinic i helgen, tyvärr blev i stort sett alla ridbilder suddiga så ni får nöja er med några då vi står uppställda :)


29910111.jpg


29910112.jpg


29910114.jpg
 
Sv: Era senaste bilder - western

Längtar till sommaren!! Förde över bilder från kameran igår och hittade denna :) Mina två quaterpojkar, vår connemara och vår shettis :love:

Photo_94239_1298400.JPG


Och en härlig sensommarkväll :)

Photo_94239_1298402.JPG
 
Sv: Era senaste bilder - western

Sa roligt o se bilder pa folks sotnosar, o.. CindyLou, jag hoppas du kommer ihag i visa oss bilder pa plutten sen!!

Lite fler, totalt meningslosa, hagbilder pa grabbarna. Ny hast ihagen, darav att de ar lite "tillrufsade" de har lekt Heta Stolen ute i hagen gallande vem som ar var i rang. *SUCK!*

Twister - Igen!
ponies007.jpg


Twister Rumpa!
ponies010.jpg


Joe - som nu, magiskt, ar ett plaster pa Twister. Han ar ett rent "pittybuy" men vi alskar den lille skiten anda!
ponies012.jpg


ponies013.jpg


O sa Rumpa!
ponies014.jpg


O sa... Drifter! Som jag inte heller kan lata bli o fota..
ponies017.jpg

ponies018.jpg


..fy vad de ser toviga o fluffiga o betna ut.. Hoppas de slutar diskutera snart, de ser ju ut som rena rama slagskamparna!

Bonusbild, for att han ar sa... Sooot.. (tycker jag da..)
ponies015.jpg


(Forlat for bildbomb.. o nejda, jag har inte alls favoriter... *ignorerar resterande 11valackerna ute ihagen)
 
Sv: Era senaste bilder - western

Hehe, sa lille Jac tilltalar dig? *fniss* Aohmen! Det kan absolut fixas! Han ar en toklacker "liten" grabb, vill du se bilder pa de andra tva svartingarna med vita blasar o vita strumpor me? :angel: The three desperados! :love:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 028
Senast: Nepenthe
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
4
· Visningar
434
Senast: hamilton1
·
  • Artikel
Dagbok Jag har kontakt med arbetsterapeut på habiliteringen och vi har börjat nysta i hur jag skulle kunna få en bättre fungerande vardag. Så...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
5 069
Senast: Wille
·
Småbarn Jag är desperat efter sätt att få i vår treåring penicillin. Lång historia kort; vår dotter har haft sår i näsan senaste 8 veckorna. Vi...
Svar
19
· Visningar
1 612

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp