Era senaste bilder - western

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Era senaste bilder - western

Hehe, med allt vinterskägg kan man knappt tro att det är samma häst som på min avatar:D

Hahhaa verkligen inte!! Hur söt somhelst i vinterskruden!

Här kommer en hälsning från oss, men vi har ju tagit sabbatsår från verkligheten, både jag och hästen, och nöjer oss med turer i skogarna och över ängarna när det är fint väder ute!

upi1.jpg


upi4.jpg


upi8.jpg
 
Sv: Era senaste bilder - western

Hahhaa verkligen inte!! Hur söt somhelst i vinterskruden!

Här kommer en hälsning från oss, men vi har ju tagit sabbatsår från verkligheten, både jag och hästen, och nöjer oss med turer i skogarna och över ängarna när det är fint väder ute!

upi1.jpg


upi4.jpg


upi8.jpg

Vilka bilder!! :love:
 
Sv: Era senaste bilder - western

Hahhaa verkligen inte!! Hur söt somhelst i vinterskruden!

Här kommer en hälsning från oss, men vi har ju tagit sabbatsår från verkligheten, både jag och hästen, och nöjer oss med turer i skogarna och över ängarna när det är fint väder ute!

upi1.jpg


upi4.jpg


upi8.jpg

Gud så härliga bilder! Blir så avundsjuk på er som kan trava o galoppera barbacka! :)

Vad är det för sorts halsrem du använder??
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
979
Senast: Nepenthe
·
  • Artikel
Dagbok Jag har kontakt med arbetsterapeut på habiliteringen och vi har börjat nysta i hur jag skulle kunna få en bättre fungerande vardag. Så...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
4 912
Senast: Wille
·
Småbarn Jag är desperat efter sätt att få i vår treåring penicillin. Lång historia kort; vår dotter har haft sår i näsan senaste 8 veckorna. Vi...
Svar
19
· Visningar
1 480
Övr. Barn Det var Hanna Hellquist som skrivit flera krönikor om hur hon kämpar med ofrivillig barnlöshet, IVF, infrysta ägg och missfall, senaste...
6 7 8
Svar
152
· Visningar
9 804
Senast: Praefatio
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Vildkattungar
  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp