Bukefalos 28 år!

Era senaste bilder - western

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Era senaste bilder - western

En mumsbubbe :love: Han som är så stor antar jag, är det han så är han ändå rejäl och stabil. Lite mer biffig. Tycker många höga hästar brukar vara lite mer finlemmade i benen men han ser verkligen rejäl ut på alla sätt
 
Sv: Era senaste bilder - western

Hehe neah, Jack e inte den som e sa stor.. Frost ar den som ar sa stor, o han ser ut som en giraff just nu... :crazy::rofl: Men jack ar bitig, sa han "ater upp" en hel del av makens ben... *hihi* Ska halsa gobben vad du skrev, det kommer gora honom glad eftersom jack ar en av hans "alsklingsterrorister" :)
 
Sv: Era senaste bilder - western

*springer genast ut och levererar Hjartana och WOW:et till Jack.. bara for att se honom Pompost skritta ivag med huvudet uppe i luften som en kung han ar* :D;) (Ska halsa maken Det Dar med, da blir han tokglad!)
 
Sv: Era senaste bilder - western

Självklart kommer det bilder i feb/mars när fölis kommer!
 
Sv: Era senaste bilder - western

*springer genast ut och levererar Hjartana och WOW:et till Jack.. bara for att se honom Pompost skritta ivag med huvudet uppe i luften som en kung han ar* :D;) (Ska halsa maken Det Dar med, da blir han tokglad!)

Det gör han rätt i, en bra häst är värd sin vikt i guld :D
 
Sv: Era senaste bilder - western

Jag och Lexus på träningstävling.
IMG_1499.JPG
 
Sv: Era senaste bilder - western

Har ni markt nåt särkelt med Trasa´s saddle?
Az
 
Sv: Era senaste bilder - western

Vad fina ni är! :laugh:
Hur gick det för er då? :)




kl*

Dessa är visade i 08-tråden, men kan ju slänga in dom här också ju
Tagna förra veckan, och hon är bara liiite smutsig ;)

29894697.jpg

29894713.jpg

29894700.jpg

29894699.jpg
 
Sv: Era senaste bilder - western

Idag fotade jag en skitig Jack, försökte i hagen men efter några tappra försök gav jag upp, han vill gärna ha max 1 m avstånd till mig så därav tråd på en del bilder...suck

025ja_62929150.jpg


071ja_62929243.jpg


066ja_62929354.jpg


082ja_62929481.jpg


080ja_62929561.jpg


059ja_62929406.jpg
 
Sv: Era senaste bilder - western

Tack. Ja det var inte det lättaste att hitta enpaint utav ranch typ i vårt land, men så blev han ju importerad från Usa som föl så jag tacka min stjärna som fann honom. Är helnöjd med honom och ser fram emot inridningen till sommaren :D
 
Sv: Era senaste bilder - western

*kl*

Idag var fröken och jag ut på berget (Skalet) och njöt av kyla, snö och sooooooool:D
13732_191325587765_735617765_2907630_6278779_n.jpg
 
Sv: Era senaste bilder - western

Villket litet busfrö du har :) Vad är det för stamm på henne?
Det gick bäst i pleasher walk and trott där kom vi tvåa :bump:
 
Sv: Era senaste bilder - western

Va roligt! Grattis! :laugh:
Startade du i fler klasser? Det är så kul med träningstävlingar , iaf för såna som mig som har problem med tävlingsnerverna ;)

Min lilla har okänd stam. Vad jag vet så är hon halvblod/tinker, men inte mycket mer än det. Ska bli kul att se hur hon blir när hon blir större då hon är otroligt orädd och kaxig. :D



kl*

Ville ta några fina kort ute i det fina vädret med all frost och så.. Men jag var försenad och hann bara ta två kort innan hon var framme och skulle hälsa och kela lite. ;)
29959254.jpg

29959255.jpg
 
Sv: Era senaste bilder - western

Sa lite sa! :) Vassego!!

Tinka, hej, va roligt o se lite bilder fran dig! Hihi, ska absolut halsa Yeller det.. jag tycker han e dosot... :rofl: Oftast i alla fall ;)

Rajja, har sagt det forr.. men fy vad det ser vackert ut dar borta!! :love:
 
Sv: Era senaste bilder - western

Åh vad mysigt med snö! *vill också ha*

Slänger in några bilder på fröken.. Dock tagna i ridhus så de är lite mörka.

DSCF5595.jpg


Chili är parkerad.. (Och lydig :love:)
DSCF5602.jpg


Koner måste ju undersökas, och tuggas lite på..
DSCF5611.jpg


Uppställd
DSCF5614.jpg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 028
Senast: Nepenthe
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
4
· Visningar
439
Senast: hamilton1
·
  • Artikel
Dagbok Jag har kontakt med arbetsterapeut på habiliteringen och vi har börjat nysta i hur jag skulle kunna få en bättre fungerande vardag. Så...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
5 074
Senast: Wille
·
Småbarn Jag är desperat efter sätt att få i vår treåring penicillin. Lång historia kort; vår dotter har haft sår i näsan senaste 8 veckorna. Vi...
Svar
19
· Visningar
1 621

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp