Era senaste filmer, forts

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Era senaste filmer, forts

Vad roligt! Jag ska enbart hoppa 90 cm avd B så det blir på söndag em någongång. Vilka klasser rider du?
 
Sv: Era senaste filmer, forts

Nr 117 , eller säger man bara 17 kanske ? gud så ringrostig jag är :p

vad har du för nr?

jag har eventuellt med mig en kompis men hon gillar inte att filma så jag vet inte om jag lyckas få bedriften filmad haha men jag hoppas, i alla fall om det går bra :)
 
Sv: Era senaste filmer, forts

Kl

Kan ju slänga in en film från ett par dagar sen när vi hoppade bana för första gången sen i början på augusti!

Hon är rätt svår då man sällan vet hur hon tar hjälperna, ibland känslig och ibland en bulldozer. Men jag tycker det kändes rätt bra ändå! :D

http://m.youtube.com/watch?v=CvubXrIzmlk
 
Sv: Era senaste filmer, forts

Jaha, då har jag koll på dig ;) Jag har nr 114 så vi är inne på framhoppningen samtidigt :)

Jag hoppas också att antingen sambon, syster eller mamma kommer så någon av dom kan filma :p
 
Sv: Era senaste filmer, forts

jag försökte se filmen men det gick tyvärr inte. Det stod något om att det var blockerat i vårt land?
 
Sv: Era senaste filmer, forts

Tror du det kan stämma att vår 90 klass börjar vid två tiden? 167 starter 2 min per ekipage (inkl banbygge) ger ungefär 5.5 timme.
 
Sv: Era senaste filmer, forts

Ojdå! Länkade från mobilen så det kanske blev ngt konstigt där! Provar igen när jag kommer hem :)
 
Sv: Era senaste filmer, forts

*kl*

Tråden har nått över 2000 inlägg så enligt praxis låser jag den så får ni starta en ny!

LenaH, moderator
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Nu när ekonomin är som den är i landet, så funderar jag på om byteshandel möjligen kommer att öka? Vad tror ni? Vad har ni för...
Svar
1
· Visningar
1 087
Gnägg https://www.tidningenridsport.se/fei-forbjuder-filmande-pa-tavling/ Länken finns ovanför. Är en plusartikel så kunde inte läsa mer än...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
5 453
Senast: co-SMAD4
·
IT & mobiler Min sambo filmade mig när jag hoppade med mobilen. Det var förmodligen min telefon Huawei eller på hans SonyErikson. Filmen går i...
Svar
3
· Visningar
432
Senast: sjoberga
·
Hemmet Går på lite lägenhetsvisningar just nu och har en inbokad i helgen. När jag går in på föreningens hemsida så står det där att de har...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
3 736
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Vildkattungar
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp