Bukefalos 28 år!

Era senaste filmer, new edition!

Hoppat min Gula hrmma idag, lite stark ibland men hoppar bra gör hon

hon lyckade även göra detta :eek::cautious::down:

så kan det gå när man inte är beredd :yuck:
Vilka söta bockningar tänkte jag skriva efter att sett första filmen, sen såg jag den andra filmen:eek: Inte lika söt bockning:p
Ser ut som en väldigt trevlig häst, kommer du nog få mycket kul med!:up:
 
Hopptränade igår!
Bytte från tredelat bett med lock-up effekt, till vanligt tvådelat, samt hade på mig ett par "Humane Frenche" Sporrar, blev precis som vi ville ha honnom :) Även om det blev lite väl framåt bitvis ;)

 
@Fiorano Vad roligt :) Jag tycker det ser jämt och fint ut. Kanske hade räckt att bara göra några "startkontroller" (att hon är framme för skänkeln ordentligt) innan första hindret, annars tycker jag du galopperar på fint :)
Höll på o skratta ihjäl mig åt den den vita vid ettan som verkar fastnat i kissposition :P
 
Jag fick hem en ny superstar förra veckan. En 5-åring Lucky Boy - Quite Easy som jag ska skola in på fälttävlan. Igår skuttade vi runt en träning lite lätt för att börja lära känna varandra. Han har inte gjort något, är fortfarande ganska svag och vi kommer skynda långsamt men har världens härligaste inställning och jag är :love:

 

Liknande trådar

Samhälle I tråden om religion togs det upp att det var fel att vården erbjöd samtalsstöd till patienter hos en präst när kurator hade semester...
11 12 13
Svar
258
· Visningar
10 888
Senast: Enya
·
Hundhälsa En lång historia. Malinois hane på nu snart 2år som förra året i oktober fick svårt att gå på hårda underlag. Testade vila en vecka...
Svar
10
· Visningar
1 487
Hästvård (Lång text men behöver verkligen hjälp) Hej! Jag sålde en hopphäst för ca 1,5 år sedan till en hobby ryttare som skulle ha honom som...
2
Svar
39
· Visningar
10 305
Senast: QueenLilith
·
  • Artikel
Dagbok Vår reducerade familj försöker hitta en vardag i det nya... Det går väl rätt bra ändå, efter omständigheterna. Men en sak har stressat...
Svar
9
· Visningar
1 855
Senast: Unafraid
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp