Bukefalos 28 år!

Erfarenheter av bronkit på hund

Oberon 13

Trådstartare
Hej
Min hund har varit inne på koll av svalg, nos , röntgen av lungor . Det de eventuellt kunde se var en väldigt mild bronkit. Om inte röntgenveterinären sett det hade inte den vanliga veterinären sett det. Det kunde eventuellt vara så att han bara såg ut så på länge .
Han har ingen slemhosta , hostar / låter ungefär var 5 dag.
Han ultraljudades på hjärtklaffarna för två veckor sedan då var det inga problem.
Men ni som har hundar med bronkit, kan de vara som vanligt .
Det vi gör är att gå en en timmes promenad om dagen och viltspårar en gång i veckan.
Det måste han få göra .
Han tål inte kortisontabletter men har hört om inhalation.
Ser tyvärr det värsta .
 

Liknande trådar

Hundhälsa Har skrivit här tidigare om min hund som fått en knöl på typ bakre hälen/knät (när jag googlar anatomin så verkar det heta typ tarsus)...
Svar
0
· Visningar
585
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
28 642
Senast: Snurrfian
·
Hundhälsa Förlåt för en brutalt lång text Våra två tikar har precis löpt(dom är extremt synkade och löper typ exakt samtidigt). Sedan löpet har...
Svar
4
· Visningar
1 220
Hundhälsa Hej! Jag och min sambo har en hund (Terrier Brasileiro tik på ca 2 år) som sedan hon var ca 3 månader uppvisat symptom på allergi...
2
Svar
23
· Visningar
2 247
Senast: Sandora
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp