Bukefalos 28 år!

Eskadronskydd

_Peplis_

Trådstartare
FlexiSoft CrossCountry såg jag i affären idag...någon som vet vad det är för extra med dom? är det stålskenor i eftersom de verkar vara spec lämpade för FT..dom såg i övrigt lika dana ut som de vanliga flexi soft fastän det stod crosscountry på dem.
 
Såg oxå såna för ett tag sen på Börjes. Det känns som de är avsedda för fälttävlan.
De hade väl nån slags "vaddering" på den annars öppna delen av senskydd?
 
Har känt på dem också och enda skillnaden var vadderingen på den öppna delen och ett knäppe på flicken där eskadronmärket sitter. Och självklart priset på med en extra hundring.
 

Liknande trådar

L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 199
Senast: LiviaFilippa
·
Utrustning Vad har ni och vad är ni nöjda med? Det känns som att jag har provat igenom hela sortimentet. Jag har provat alla hööks, både deras egna...
2
Svar
31
· Visningar
3 318
Senast: JennyLz
·
Övr. Djur Har postat innan om vår sjuka hamster som haft alla möjliga problem som en hamster kan råka ut för typ. Krokiga tänder som behövts...
Svar
1
· Visningar
882
Senast: Lyan
·
Småbarn Vi har sökt vård både på jourcentral, akuten och kommer sannolikt behöva söka oss till VC nästa vecka om symtomen inte släpper - men är...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 534
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Äter hundar småfåglar?
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp