Eurovision Song Contest 2015 - semifinal 2!!

Bäst hittills faktiskt (Montenegro). Även om det inte är min kopp té så känns det mes Eurovision och mest framåt hittills.
 
Nu minns jag varför jag övervägde att inte titta på det här ...

Det va ju bara "skitlåtar" i början av den här semin ....

1 Montenegro (den har ju lite "inhemsk känsla typ"
2 San Marino
2 Litauen
4 Irland
 
Inte förvånad över jublet ... Äntligen nåt som LIKNAR en låt (och då är det ändå inte min kopp te heller ;) )

1 Malta
2 Montenegro
3 San Marino
3 Litauen
5 Irland


Japp kollar och lyssnar på teven och inte svtplay då jag inte litar på min internetuppkoppling ...
 
Gillade inte Norge under "inför" men nu intygar den här duetten på mej ...

Riktigt väl sjunget ... Vilken fin ballad !

Norge
Malta
Montenegro
San Marino
Litauen
Irland
 
En del tycker säkert det här är sååå sömnigt men jag gillar det verkligen, tycker det är vackert och gillar att de berättar en historia :) Bra röster har de också.
 
Norge är ju på helt annan nivå vad gäller de andra hittills när man tänker på sången. Dock är ballader verkligen rätt tråkiga om det inte råkar vara riktig jäkla power från början (typ conchitas).
 
Måste bara säga att jag är hemsk besivken på Malta, trodde högt om de efter att ha sett musikvideon... men icke. :(

Norge får dock en tumme upp! :up:
 

Liknande trådar

Kultur Nu är det snart dax! Semi 1 på tisdag och semi 2 på torsdag. Jag tänker att vi kan ta semifinalerna i en gemensam tråd och finalen i en...
14 15 16
Svar
306
· Visningar
11 340
Senast: Rosett
·
Kultur På tisdag nästa vecka är det ÄNTLIGEN dags! För mig slår detta mello med hästlängder, det är så fantastiskt roligt och spännande med...
5 6 7
Svar
138
· Visningar
6 623
Kultur På tisdag smäller det, för mig är det i princip höjdpunkten på året om man inte räknar med semestern till Grekland eller kanske dotterns...
5 6 7
Svar
133
· Visningar
5 932
Senast: voltis
·
Kultur Jag är såååå taggad!!! :banana::banana::banana: På lördag är det äntligen dags, årets höjdpunkt då det inte är ngt fotbolls-vm på tv ;)...
28 29 30
Svar
584
· Visningar
28 166
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kemisk kastration?
  • Uppdateringstråd 29
  • Katter och spädbarn

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp