Bukefalos 28 år!

Eurovision Song Contest 2015 - semifinal 2!!

Norges låt känns som att den kan kräva flera lyssningar innan man förstår storheten? Fin ballad men kan tråka ut en del, tar en stund innan den kommer igång.
 
Njaaa, det här var väl inte så bra (Portugal)... men det tyckte jag inte när jag hörde den i Inför-programmet heller
 
HOPPSAN Portugal har tagit sånglektioner... I inför så sjöng hon ju såååå falskt...

Nu Gillade jag den ... Även om den flirtade med hon med rastahåret ifrån vår melodifestival :)

Norge
Portugal
Malta
Montenegro
San Marino
Litauen
Irland
 
  • Gilla
Reactions: Io
Och nu kom jag ihåg den här låten - Tjeckien ...

Gillar skarpt ! Sorry Norge ... ;) Inte lika "tung" killröst " som i inför (ursäkta att jag jämför så mkt men måste ju rättfärdiga min rangordning ;) )

Tjeckien
Norge
Portugal
Malta
Montenegro
San Marino
Litauen
Irland
 
Jag måste erkänna att jag gick igång lite på Portugal faktiskt.

Men den här Tjeckiska historien var ju bara så seeeeeeeg...
 
Israel :) Nu ska vi se om han gör ett så bra framträdande som man tyckte de va i inför ;)

Han kommer ju bryta mot resten av låtarna i af ;) Japp ... MEN tyvärr sjunger hans backsingers FALSKT ... Hmm se om de kan reparera det ;) (jag skriver medans jag kollar ;) )

Jo men den här är en klar finalist iaf ;) men ingen topp 5 :p

Tjeckien
Israel
Norge
Portugal
Malta
Montenegro
San Marino
Litauen
Irland
 

Liknande trådar

Kultur Nu är det snart dax! Semi 1 på tisdag och semi 2 på torsdag. Jag tänker att vi kan ta semifinalerna i en gemensam tråd och finalen i en...
14 15 16
Svar
306
· Visningar
11 610
Senast: Rosett
·
Kultur På tisdag nästa vecka är det ÄNTLIGEN dags! För mig slår detta mello med hästlängder, det är så fantastiskt roligt och spännande med...
5 6 7
Svar
138
· Visningar
6 885
Kultur På tisdag smäller det, för mig är det i princip höjdpunkten på året om man inte räknar med semestern till Grekland eller kanske dotterns...
5 6 7
Svar
133
· Visningar
6 110
Senast: voltis
·
Kultur Jag är såååå taggad!!! :banana::banana::banana: På lördag är det äntligen dags, årets höjdpunkt då det inte är ngt fotbolls-vm på tv ;)...
28 29 30
Svar
584
· Visningar
28 520
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp