Bukefalos 28 år!

Eurovision Song Contest 2015 - semifinal 2!!

Lettland känns så udda så jag vet inte riktigt vad jag ska säga om det, det är varken bra eller dåligt - det är annorlunda.
 
Okej.... Det här va ju annorlunda... Om det är bra eller inte är dock frågan ... Hmm

Gillar INTE det där gälla "verserna" men gillar det maffiga med "refrängen" ... Men det blir ju som 2 olika låtar ... INTE ok ..
Lite "Björkvarning" på låten ...

Lutar åt att den spretar för mkt

Tjeckien
Israel
Norge
Portugal
Latvia (va nu landet heter på svenska)
Malta
Montenegro
San Marino
Litauen
Irland
 
Nu hoppar jag in :D. Monterat möbler och lyssnat på de andra låtarna med halvt öra. Israel tycker jag är OK, lite rolig att lyssna på iaf. Norge känns väl också OK.
 
Falskt ... Eller ostämmigt iaf... Nej ... det funkar inte för mej ... Förstår inte hur den här kan va favorittippad...

Tjeckien
Israel
Norge
Portugal
Latvia (va nu landet heter på svenska)
Malta
Azerbajdzan
Montenegro
San Marino
Litauen
Irland
 

Liknande trådar

Kultur Nu är det snart dax! Semi 1 på tisdag och semi 2 på torsdag. Jag tänker att vi kan ta semifinalerna i en gemensam tråd och finalen i en...
14 15 16
Svar
306
· Visningar
11 602
Senast: Rosett
·
Kultur På tisdag nästa vecka är det ÄNTLIGEN dags! För mig slår detta mello med hästlängder, det är så fantastiskt roligt och spännande med...
5 6 7
Svar
138
· Visningar
6 872
Kultur På tisdag smäller det, för mig är det i princip höjdpunkten på året om man inte räknar med semestern till Grekland eller kanske dotterns...
5 6 7
Svar
133
· Visningar
6 098
Senast: voltis
·
Kultur Jag är såååå taggad!!! :banana::banana::banana: På lördag är det äntligen dags, årets höjdpunkt då det inte är ngt fotbolls-vm på tv ;)...
28 29 30
Svar
584
· Visningar
28 514
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Bygga hinder
  • Hö- och halmskörd 2024
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp