Bukefalos 28 år!

Fälttävlan på TV

Sv: Fälttävlan på TV

herregud, hur fanken ska det här gå. Jag är i sluttampen på fölvak och måste ju vakna och fixa med alla hästarna INNAN det börjar redan 11:25 i morrn. Puh!
 
Sv: Fälttävlan på TV

kl

Ja jäklar vad spännande det är!! Är inte alls glad att jag jobbar imorgon 8-16 och missar i stort sett hela banhoppningen :(:( Håller väl på en liten stund efter att jag kommit hem så lite kanske jag hinner se men jag får försöka hålla koll på resultatet i smyg via mobilen :angel:
 
Sv: Fälttävlan på TV

Rensar just bort alla eventuella aktiviteter som morgondagen kunde innehållit och skriver dit banhoppning med versaler. :love: Mitt besök på arbetsförmedlingen "efter lunch" blir istället "så fort de öppnar". :D
 
Sv: Fälttävlan på TV

KL

Nu har jag en till fråga, om två stycken i samma lag ramlar av och då blir uteslutna. Vad händer med laget då? De två som har klarat sig. Är hela laget diskat då? Kan de andra två fortsätta individuellt i morgon?

Jag tror att laget får 1000 straffpoäng för varje utesluten, så laget är väl ganska körda med bara en avramling som måste räknas med ;)
 
Sv: Fälttävlan på TV

Så har jag också för mig att det är! :laugh:
Irland, kunde ni inte ha nöjt er med en avfallning ..
 
Sv: Fälttävlan på TV

KL

Jag börjar jobba kl 14 imorgon. :crazy: Hinner väl förhoppningsvis se hela lagtävlan men den individuella är ju minst lika spännande!
 
Sv: Fälttävlan på TV

Jag jobbar 7.30 till 16.15 :cry:
Jag kommer att krypa ur skinnet!
Får titta i mobilen på raster och lunch, hoppas att jag kan pricka in nån av svenskarna i allafall!

Det var galet spännande och bra idag, hoppas på en lika bra dag imorgon, även om jag inte kan se det själv! :bump:
 
Sv: Fälttävlan på TV

Haha nä, nu får det banne mig vara nog, har vakat på ett sto som visade sig vara tomt :cry: och så den här damen i över en månad nu. Inspelningsbar box is da shit, men jag vill ju se live förstås!

Usch så tråkigt. :(

Jag kan tyvärr inte se alls. :cry:
 
Sv: Fälttävlan på TV

Känns himla bra med semester nu. Datorn och bredbandet är mitt och endast mitt i morgon heeeeela dagen =)
 
Sv: Fälttävlan på TV

KL

Ska sätta upp en lapp på kontorsdörren imorgon, stör ej blivande OS-medaljör i arbete. Jag menar sen att det är en blivande OS-medaljör i min dator som jag kollar på det är väl inget jag behöver nämna:angel: jag har ju en viktig roll som påhejare.:D
 
Sv: Fälttävlan på TV

Sent på kvällen men det sas precis i "OS-studion:London Live" att TV-tablån har ändrats med tanke på medaljchanserna. Kunskapskanalen visar hoppning 11-12 (fast den börjar väl 11.30 så det borde vara 11.30-12.00) och sedan går resten på SVT1 från 12.00-16.45. Helt fantastiskt! Nu får vi hålla alla tummar och tår att detta går vägen när vi äntligen får ta plats i "finrummet" på TV och det lär vara många som tittar som normalt inte gör det.

Så nu har jag programmerat videon för säkerhets skull men kommer nog inte kunna hålla mig från att tjuvkika lite på jobbet när det är svenskarnas tur... :angel:
 

Liknande trådar

Hemmet Lite tokig rubrik, men så fick det bli! :rofl: Vardagsrummet i lägenheten vi köpt känns lite svårmöblerat, och det stora kruxet är var...
Svar
13
· Visningar
4 077
Senast: Pilot
·
  • Artikel
Hästnyheter Söndagens terrängritt på SM i fälttävlan i Hovdala International Horse Trials visas direkt i webb-tv. ... Källa / Läs mer...
Svar
0
· Visningar
285
Senast: Gunnar
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok När jag jobbade med att stärka min självmedkänsla så var det vissa saker som fick mig att titta tillbaks på min barndom. Annars har jag...
Svar
12
· Visningar
2 156
Senast: cassiopeja
·
Tjatter Även om vi på den här forumdelen kanske inte nödvändigtvis är sådär jättegamla, tyckte jag ändå att det skulle vara kul och höra om det...
Svar
18
· Visningar
1 538
Senast: Jojjosan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Lädervård
  • Servering på tävlingar
  • Älgflugor

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp