Bukefalos 28 år!

Sv: Färg

bland179.jpg


Vi slog till med röd därför att det är så himla läckert på skimmel helt enkelt:cool:
Tänkte dock tona ner oss lite till denna säsong eftersom vi såg ut som ett farande lingon förra året. Less is more.... Eller?
 
Sv: Färg

Jag är inte bara gammal, jag är gammalmodig också.
Min häst är så vacker att det är den som ska synas, inte utrustningen.
Jag kör med svart, helst matt, glansigt är för flashigt.
L.
 
Sv: Färg

Åh! Orange är ju så himla döläckert!!!
Jag är minst sagt lite [läs: mycket!] sugen på att ha ett orange på vintern... skulle ju matcha min vinterridjacka så ypperligt! :D

5809.jpg


(eller kanske köpa ny jacka som matchar byxorna och sedan matcha det med ett neongult träns???) :angel:
 
Sv: Färg

Instämmer - rött är läckert på skimmel! ;-)
Din bild är för övrigt mycket läcker också!!! Hela naturen och skimmeln i samma färg - superfin!! :-)
(och det är alldeles lagom med rött! Bra matchat, tycker jag) :-D
 
Sv: Färg

Kul tråd! Vi har lila som blivande tävlingsfärg. Har inhandlat ett lila träns och distansridbyxor med lila revärer och lila tröja. Sedan måste jag ju hitta ett lila schabrak.

26437156.jpg
 
Sv: Färg

Tack! Men du kan nog tänka dig blickarna jag får av dressyrtanterna här på snobbiga Drottningholm:D
 
Sv: Färg

Eftersom mina bilder inte funkar så kommer dom här igen (förhoppningsvis)
Varning för Lila!
75.jpg

El Cheyenne på billingeritten 2007

Fornaboda08015.jpg

MA El Hero på Fornabodaritten 2008
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Färg

Det har blivit grön/brun/beige hittills för mig och Fröja! :)

På vasaritten 2008:
frojajagvasa08_15852655.jpg


På Fornabodaritten 2008:
fornaboda088_18425494.jpg
 
Senast ändrad:
Sv: Färg

Hej jag kör me blått/gult

Lite sverige tema..ler

home.php
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Färg

knapplån*

Nu har jag kikat runt på internet lite och det verkar helt omöjligt att hitta ett rosa distansträns!:( F*n! :mad:
 
Sv: Färg

Jag vet många som har rosa distansträns!
Pmar dig en länk där du kan designa ditt träns själv, ha flera färger osv.
 
Sv: Färg

Rosa finns ju överallt. Pink PK 311 har den som beskrivning på Biothanes färgkarta.

Nått som verkar omöjligt är limegrönt. Finns i galoppträns bara.
// Linda
 
Sv: Färg

De luras!:mad:
De kallar den lime men det är samma som den neongröna (även enligt färgkoden). Inte vad jag söker.
Har hittat ett i Australien men vet inte material eller exakt färg. Dessutom hutlöst dyrt o då är det inte roligt längre. :angel:
// Linda
 
Sv: Färg

Jag har vitt och svart, men vill ha en färg också. Kan bara inte bestämma mig för vilken!! Grubblar mycket på detta :D...

img_8490.jpg
 

Liknande trådar

L
Samhälle Först så JA jag ska själv klart kolla med mamma och pappa som känner hennes föräldrar väldigt bra! Men jag är en sån person som be höver...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 199
Senast: TinyWiny
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
563
Senast: Lady_S
·
  • Artikel
Dagbok Funderat fram och tillbaka men känner att jag vill kunna använda min dagbok här fritt utan att behöva tänka på vilket konto jag...
2
Svar
30
· Visningar
4 552
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 518
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp