Bukefalos 28 år!

Sv: Färg

tack:laugh:
fast vi såg rätt tönna ut haha:p

*knapp*
ja ser att nästan alla börjat med orange numera. Förut var jag i princip ensam om det (för övrigt kommer jag ihåg den första jag såg med ett oranget träns inom distansen det var Kim Klotz på Agimus för ett antal år sedan, så jäkla läckert det var då ja bestämde mig för att ja va tvungen till att ha orange) och det ansågs som en mera "ful" färg.
Men vips verkar det som om den e inne nu för nu ser ja helt plötsligt överallt även i vanliga klädbutiker.
Får börja se mig om efter någon ny kombination då ja gillar att ha det annorlunda;) ha ha
Som på billingeritten fick mina ridbyxor lite uppmärksamhet...hihi:
billinge2009_37.jpg
 
Sv: Färg

Jag ska villigt erkänna att jag bestämde mig för att köpa en orange brösta efter att jag sett det på din svarta/ mörka Ballad.. Det var såå läckert.
Så jag är väl en liten härmis :o

;)
 
Sv: Färg

Ballad:love: ja hon va så fin i det, mörka hästar och orange= nam nam

Hihi det är nog oundvikligt att man "härmas", ja härmade ju själv Kim några år senare;)
Det är kul att få ideer och inspiration av andra. Har du inte någon bild att visa på Greta i sin nya brösta? Hennes mörka fina färg gör ju att hon är urfrän i alla färger:d
 
Sv: Färg

Hej igen!
Ingen som har tips på färg till en fux...
 
Sv: Färg

Just på fux så måste jag säga att det beror vääääldigt mkt vilken nyans hästen har!
Lägg in ett kort där det synns vilken färg hästen har.

Själv tycker jag att blå, silver, lila, bebisblå är de färgerna som brukar passa på de flesta fuxarna.
 
Sv: Färg

Tack för färgtipsen:laugh: Jag är inte så bra på att lägga in bilder men han är ganska "tvärorange".
 
Sv: Färg

Jag har en fux, åt det guldaktiga hållet, han får ha rött (oavsett om det passar eller inte) då jag kör samma färg på alla hästarna.
Tycker han passar bra i det. Sista året har vi blandat upp det röda med lite silver också. Silver och vitt är annars snygga färger på fuxar enligt min mening.
hastarna
 
Sv: Färg

Ska debutera med min arabhingst 2010. Han är svettfux och kommer få mina galoppägarfärger ljusblå och ljusrosa. Lite fjolligt kankse men sant :D
 
Sv: Färg

Supersnyggt med blått helt enkelt:love: Tack för bilderna. Nu har jag varit inne på "Distansritt-butikens" hemsida. Tydligen handlar man färger efter nummer för att vara säker på att få rätt färg. (har jag fattat det rätt?) Isåfall, vilket nummer har den blå färgen som du rider i?
 
Sv: Färg

Jag vet faktiskt inte vad det är för nummer på den färgen. När jag köpte det ringde jag å pratade med Mia å sa att jag ville ha en vanlig klarblå färg. Å så fick jag detta. =) Så det bästa är nog att du ringer och beskriver vad du vill ha. Du kan ju alltid hänvisa till den här tråden så ser hon ju vilken färg det är.
 
Sv: Färg

Är det ngn som har en bild på en häst som har ett blått träns med neon el limegrönt.
Vet att jag sett en bild ngnstans, hittar den inte.
Den komben var skitsnygg
 
Sv: Färg

Det är Jessica Holmberg som har det på några hästar. Jag tycker det är jättesnyggt med!
 
Sv: Färg

nämen tusan, beställde för ett tag sen ett nytt träns (de har dock inte kommit än)
och gissa vilka färger ja valde, silver och lila. Gah alla kombinationer e "upptagna";):D
 
Sv: Färg

Haha japp! Det kan du inte rida med! Det har jag bokat ;)

Jag kommer ju som mest rida CR denna säsongen så jag antar att du kan tävla med dem utan att "krocka med mig" :D

På min lille skit hade jag tänkt mig bebis blå faktiskt, men det är lite tidigt att beställa än, kanske till hösten!
Om du bestället röd och rosa som kombo så är jag rätt säker på att det inte är upptaget :angel:
 

Liknande trådar

L
Samhälle Först så JA jag ska själv klart kolla med mamma och pappa som känner hennes föräldrar väldigt bra! Men jag är en sån person som be höver...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 204
Senast: TinyWiny
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
567
Senast: Lady_S
·
  • Artikel
Dagbok Funderat fram och tillbaka men känner att jag vill kunna använda min dagbok här fritt utan att behöva tänka på vilket konto jag...
2
Svar
30
· Visningar
4 556
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 523
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Sulöm häst - tips
  • Ridstrumpor!
  • INK

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp