Sv: Färg

Äscha, hästen springer och ser glad ut - människan bestämer färg :devil: :D
Håller i ditt fall dock med hästen, ska det vara rosa så ska det vara neon :angel:
 
Sv: Färg

Jag är en skogsmulle med distansplaner som jag hoppas börja förverkliga nu i vår med någon prova på-ritt till att börja med. Min häst & jag klär oss gärna i brunt & ljusblått så dessa kommer att bli våra distansfärger... :)

85659_1255531510.jpg


76930_1268243140.jpg


94429_1267394344.jpg
 
Sv: Färg

Då förstör jag tråden lite genom att fråga vad det är för stam på din häst. :d Ser ju att det är fjording i (25 %?) och stamgalen som jag är vill jag gärna ha reda på mer...
 
Sv: Färg

Då förstör jag tråden lite genom att fråga vad det är för stam på din häst. :d Ser ju att det är fjording i (25 %?) och stamgalen som jag är vill jag gärna ha reda på mer...

Jajamensan; 25% fjording (imponerande!) & resten "polskt halvblod" som jag kallar det (dvs en blandning av lite av varje...) - hon är importerad från Polen av mig för 2½ år sedan, sto född 1999. Pappan (fjording/fullblodskorsning) heter Santos, mamman heter Hala & morfar (angloarab/selle francais) heter Hipovit.
 
Sv: Färg

Jag har rött och gult på min häst! Och det har och göra med hans namn - Red Ferrari.
Ferrari bilarna ska ju, enligt min meing, vara röda eller gula :)

När vi tävlar utomlands så kör jag på blått och gult såklart! Allt som jag har i rött har jag även i blått :)

hallandsritten-09_71013785.jpg

Hallandsritten -09

dsc04239_77869135.jpg

Tyskland -10. Syns lite dåligt...
 
Sv: Färg

*kl*

Anses man vara lite tråkig om man kör på klassiska, dämpade kombinationer som svart och vinrött eller vinrött och mörklila?
 
Sv: Färg

122 km :) När vi kom till tvälingsplatsen 2 dagar föra tävlingen va det vårväder och barmark, men natten till tävlingen kom det nästan 2 dm snö... Helt sjukt!

Det va lite annorlunda, men men :)
 
Sv: Färg

Puffar igång tråden lite igen med att lägga in två bilder på mitt arabsto Wictoria Sheik. Jag har bara ägt henne några veckor och hon har inte tävlat distans ännu men jag räknar ändå in henne här :)
Jag har några träns i olika färger hemma som jag provade på henne häromdagen, och hon passar bäst i blått tycker jag:

img_1426_84147126.jpg


img_1428_83701480.jpg
 
Sv: Färg

Underbar färg på en underbar häst! så kul att se bilder på henne:)
 
Sv: Färg

Jaaa, visst är hon fin!! :love::love:
Tack! Fast det är oklart vad damen i fråga själv tycker:
img_1442_84151918.jpg

Haha, härlig bild! ;) ;)
 
Sv: Färg

*kl*

Såg någon i början av tråden som hade ridbyxor med lila revär. :love: Var hittar man sådana? De var så snygga är det vanliga ridbyxor? Såg nästan lite thightsiga ut
 
Sv: Färg

Jag har köpt saker därifrån. Funkar ok, men lång leverans... Betalade sakerna i feb å fick en del av dem (efter en del mailande) i april. Väntar fortf på några saker dock. Men det är förhoppningsvis bara en tillfällighet då de hade problem med någon maskin som tillverkade sakerna.
/Emma
 
Sv: Färg

Carousel(?) action wear distansridbyxor, gick förut att köpa på distansritt.nu men tillverkas inte längre :( De är som typ löpartajts :D
 

Liknande trådar

L
Samhälle Först så JA jag ska själv klart kolla med mamma och pappa som känner hennes föräldrar väldigt bra! Men jag är en sån person som be höver...
2 3
Svar
55
· Visningar
2 831
Senast: TinyWiny
·
  • Artikel
Dagbok Funderat fram och tillbaka men känner att jag vill kunna använda min dagbok här fritt utan att behöva tänka på vilket konto jag...
Svar
14
· Visningar
2 460
Senast: miumiu
·
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 393
Senast: tuaphua
·
Hundavel & Ras Har suttit och läst lite om hur olika raser har förändrats sedan de introducerades. Man blir lite slagen av hur många raser har förlorat...
5 6 7
Svar
121
· Visningar
10 287
Senast: Puffindog
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCVI
  • När har ni vänt barnen framåt?
  • Aubergine

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp