Bukefalos 28 år!

Falsterbotävlingarna på tv?

Silver Girl

Trådstartare
Är det verkligen ingen svensk kanal som sänder från Falsterbo i år? Var inne på ridsportförbundets sida och där står endast en sändning på Eurosport. Brukar inte tv4 sport sända?
 
Sv: Falsterbotävlingarna på tv?

Vet inte, men jag har inte hittat något. Det är YNKLIGT om man jämför med allt hoopla kring fotbollen i sommar :mad:!
 
Sv: Falsterbotävlingarna på tv?

Kollade precis - nej inga sändningar på SVT play. FEI-tv kanske sänder? Någon som vet om man kan se de sändningarna i efterhand? Jag har inte möjlighet att se vare sig dressyren eller hoppningen (Grand Prix-klasserna) live.
 

Liknande trådar

Hästvård Jag har en skimmel hemma, och som de flesta andra skimlar har hon knutor. Jag har mest hanterat det enligt modellen att hålla koll så...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
10 058
Senast: Anna-Bella
·
Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
31
· Visningar
3 255
Senast: nullo-modo
·
Övr. Hund Hej! Jag behöver er kloka hjälp i frågan om vår lilla franska bulldogg ska omplaceras eller i värsta fall avlivas. Hon är bara 2 år...
2
Svar
37
· Visningar
4 325
Senast: Hermelin
·
Avel Jag har ju lånat ut mitt ena avelssto till en tjej som tagit föl på henne i år. Ursprungligen så skulle stoet stå hos mig och att hon...
Svar
14
· Visningar
2 282
Senast: caballus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp