Bukefalos 28 år!

Farmen 2018

Vem tror ni blir vald till förstekämpe? Frågan är om dom kommer kunna enas öht :angel:
Jag hoppas och tror Alexandra blir vald. Hon har väl i princip bara JP, Stella, Mulle och ev Rocco som inte är ovän med henne?

Föresten, va det någon som såg Mulle där? :confused:
Mulle verkar inte vara med.
 
Tycker Stefans svar till Kirsi var väldigt moget.

Jag kan hålla med om att Stefan varken ser eller alla gånger låter särskilt sympatisk ut men han kör rent spel och mja, jag har nog ändå vant mig vid hans typ och tycker han är helt ok.

Hoppas de väljer Alexandra nu. Som väljer Helena som i sin tur väljer kunskap.
 
Tycker Stefans svar till Kirsi var väldigt moget.

Jag kan hålla med om att Stefan varken ser eller alla gånger låter särskilt sympatisk ut men han kör rent spel och mja, jag har nog ändå vant mig vid hans typ och tycker han är helt ok.

Hoppas de väljer Alexandra nu. Som väljer Helena som i sin tur väljer kunskap.

Håller med. Stefan kör (bortsett från Robert-grejen, och ja, han är skyldig till hur han själv beter sig, men helt moget kan man nog inte bete sig i en så pressad situation med en person där båda inte går ihop) ett ärligt spel och sa riktigt fina saker om båda sina motståndare. Han och Helena verkar ju komma bra överens, men det hade väl legat nära till hands att prata illa om Alexandra då, särskilt när övriga förmodligen är ganska illa inställda till henne.

Hoppas Alexandra blir vald. Helena har nog faktiskt även en chans i sågen mot henne, Alexandra väger ju mer så hon borde ju ifall det är hyfsat jämnt tynga ner sina egna brädor fortare än Helena?

Övriga reflektioner på dagens avsnitt:
1) Äntligen åkte J-p ut!
2) Alexandra överraskar mig kunskapsmässigt.
3) Stefan hade mer problem än jag trodde på kunskapsprovet?
4) Vart är Mulle? Inte för att jag saknar honom, men han verkar vara den enda som inte lämnat frivilligt som inte är där?
 
Enda anledningen till att Alexandra inte skulle bli vald till förstekämpe ser jag som att de får för sig att det är ett säkrare kort att sätta Stefan som förstekämpe för att hon inte ska få möjlighet att välja en fysisk gren. Jag tror inte hon har så många sympatisörer hos de övriga, mer än J-p och Stella.

Däremot skrämmer det mig lite att hon verkar mycket mer kunnig än jag trodde. Risken att hon kommer stå som vinnare känns plötsligt mycket högre än vad den gjorde för bara en vecka sen. :crazy::nailbiting:
 
Däremot skrämmer det mig lite att hon verkar mycket mer kunnig än jag trodde. Risken att hon kommer stå som vinnare känns plötsligt mycket högre än vad den gjorde för bara en vecka sen. :crazy::nailbiting:
Ja lite chockad över hur duktig hon var på kunskap och stark (tung)
Hon kan banen mig vinna! :wtf: :banghead:
 
:rofl:

Angående Stefan och Robban: Robban pratade ju mycket om hur han ogillade att Stefan hela tiden skulle vara bäst på allt. Det är ju möjligt att det är en av anledningarna till att det skurit sig. Jag hade varit vansinnig.
Det såg jag inte mycket av, snarare svarade Robban undvikande. Däremot så stämmer det du skriver om Stefan, en period så verkade Stefan inte kunna säga något alls utan att säga något nedsättande om Robert, det har fortsatt även efter Robert åkt ut. Hade det inte varit för detta hade jag förmodligen tyckt han var okej, men nu blir han för otäckt elak.

"Se på dina vänner hur de behandlar de de ogillar mest, där hamnar du om ni inte drar jämt längre.".
 

Liknande trådar

Relationer Jag bor med familj man och två barn i skolpliktsålder i Göteborg, träffen är i Dalarna en lördag i september. Med kalas så lär bli sent...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
5 160
Senast: lil-sis
·
Tjatter Förtjänar inte Vasaloppet en egen tråd? Såg i VGV att vi är ett gäng som kollar. Vilka hejar ni på? Damerna hejar jag på Ida. Herrarna...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
2 992
Kropp & Själ Det fanns en tråd, ska vi gå med där en del i allmän hallelujastämning tänkte sig att det var ett beslut för Sverige. Som golit minns...
Svar
4
· Visningar
479
Senast: dobbis
·
Skola & Jobb Själv har jag sökt två olika kurser för att jobba med skrivprojekt. Sen har jag sökt en kurs om brödbakets kemi . Alla är på distans...
2
Svar
29
· Visningar
1 095

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Flämtningar
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp