Bukefalos 28 år!

Fel att ligga med två bröder?

fryckan

Trådstartare
Jag och en kompis har olika åsikter.
Scenario: du ligger med en person, ett ons utan känslor och båda är med på att det bara är ett ligg. Senare hamnar du i säng med denne persons ena syskon.
Min kompis menar att syskon 2 är off limits och att det kan splittra en familj om man ligger med två syskon utifrån dessa premisser.
Så ärade buke, vad tycker ni?
Edit: jag är alltså inte av den åsikten utan tycker att sex bara kan vara det.
 
Senast ändrad:
Jag och en kompis har olika åsikter.
Scenario: du ligger med en person, ett ons utan känslor och båda är med på att det bara är ett ligg. Senare hamnar du i säng med denne persons ena syskon.
Min kompis menar att syskon 2 är off limits och att det kan splittra en familj om man ligger med två syskon utifrån dessa premisser.
Så ärade buke, vad tycker ni?
Förhoppningsvis så är de man ligger med vuxna nog att själv veta vem de vill ligga med utan att någon annan bestämmer vad som är passande
 
Jag har gjort/gör... Förutom att första var ett KK, brodern pojkvän. Jag var kär i båda, första vägrade erkänna att vi hade något så jag gick vidare i mitt liv, dock vän med KK. Sedan så träffade jag brodern... Då kom fd KK på att han har känslor... Det strular ju till lite men, som @escodobe säger, förhoppningsvis ligger man med vuxna...

Gör som du själv känner!
 
Jag som annars är rätt så öppen när det kommer till sex och samlevnad skulle inte ligga med två bröder. Fick jag reda på att ett ragg var brorsa till någon jag redan legat med hade jag sagt som det var och inte gjort det. Inte för att det kan splittra familjen, utan för att det känns fel bara. Så desperat är jag inte att jag måste ligga med hela släkten typ. Det finns gott om män i världen, man behöver inte krångla till förhållandena med alla. Och jag vill inte bli ihågkommen som tjejen som gjorde dem till buksvågrar dessutom.
 
Jag och en kompis har olika åsikter.
Scenario: du ligger med en person, ett ons utan känslor och båda är med på att det bara är ett ligg. Senare hamnar du i säng med denne persons ena syskon.
Min kompis menar att syskon 2 är off limits och att det kan splittra en familj om man ligger med två syskon utifrån dessa premisser.
Så ärade buke, vad tycker ni?
Edit: jag är alltså inte av den åsikten utan tycker att sex bara kan vara det.
Hur många sekunder/minuter går det mellan liggen?
 
Jag och en kompis har olika åsikter.
Scenario: du ligger med en person, ett ons utan känslor och båda är med på att det bara är ett ligg. Senare hamnar du i säng med denne persons ena syskon.
Min kompis menar att syskon 2 är off limits och att det kan splittra en familj om man ligger med två syskon utifrån dessa premisser.
Så ärade buke, vad tycker ni?
Edit: jag är alltså inte av den åsikten utan tycker att sex bara kan vara det.
Jag tycker att det är okej. Särskilt när båda syskonen är med på det, samtidigt.
 
Har en på grannorten som var tillsammans med en kille. Sen gick han bort och i sorgen uppstod känslor för brodern.

Jag hade inte haft något problem med att ligga med bröder. Så länge det inte sker i en trekant, där går nog min gräns.
 
Jag och en kompis har olika åsikter.
Scenario: du ligger med en person, ett ons utan känslor och båda är med på att det bara är ett ligg. Senare hamnar du i säng med denne persons ena syskon.
Min kompis menar att syskon 2 är off limits och att det kan splittra en familj om man ligger med två syskon utifrån dessa premisser.
Så ärade buke, vad tycker ni?
Edit: jag är alltså inte av den åsikten utan tycker att sex bara kan vara det.
Jag har legat med tvillingar. Den ena var ett ons och den andra dejtade jag en tid. Varken dom eller jag brydde mig öht. Var nåt år mellan dom bara.
 

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 340
Senast: jemeni
·
Relationer Hej! Jag är mitt i att gå igenom ett breakup, har precis nått cirka fem veckor. Det går väldigt upp och ner, ibland känner jag mig glad...
2 3
Svar
41
· Visningar
8 691
Senast: Ramona
·
Relationer Alltså... min bonusmamma. Jag blir så trött på henne ibland. Hon tycker att jag och min bror kan dela rum (vi är totala motsatser till...
2 3
Svar
57
· Visningar
10 813
Senast: a1agnlju
·
Övr. Barn Nytt nick osv. Ja ni fattar... Jag behöver hjälp med att reda i dessa tankar med andra. Jag är bonusförälder åt två härliga ungar, den...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
8 815
Senast: Nicknytt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp